Svein-Erik Hole Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 En av verdens største yachter på besøk i Kristiansand Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 For de som vil følge båtens reise https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:4666136/zoom:10 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 *gjesp* 🥱 Den har jo ikke egen flyplass engang... 1 Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 (endret) Så Qatarisene likte ikke indiskresjon fra etater og handelsnæringer i byen? De dro! Hva pleier våre egne kongelige å kjøpe av tjenester, mat og varer når de er på hytta på Sørlandet? Endret 17. juli 2022 av NERVI Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 NERVI skrev (2 timer siden): Hva pleier våre egne kongelige å kjøpe av tjenester, mat og varer når de er på hytta på Sørlandet? Det er det ingen som vet, men jeg har hørt at de har flere hytter enn bare en på Sørlandet, men at disse er hemmelige for offentligheten. 1 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg neglesprett Skrevet 17. juli 2022 Populært innlegg Del Skrevet 17. juli 2022 Svinaktige folk som driver med moderne slaveri. Er fanken ikke noe å se opp til og båten burde blitt konfiskert. Blodpenger. 6 2 2 Lenke til kommentar
3FW7P824 Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Og tydeligvis ingen problem med politiets ressurser som var med som eskorte da han (de) landet på Kjevik. Det framstod som besøket var privat(?) Vi lar oss blende bare ting er stort og jevt nok. Som en annen plass i TU hvor sjefen for Norconsult ble oppringt av Muske'n. Kan det blir større enn det? 1 1 1 Lenke til kommentar
neglesprett Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Qatar eies i praksis av den derre Al Thani slekta, det er som en stor mafia familie. Fatter hvorfor ikke de er sanksjonert. Og TU skriver skryteartikler i beste stil.. har ikke ord for hvor skittent dette er. Æsj. 2 2 1 Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Fin båt, da. Det er vel det eneste fine vi har fått på besøk. Lenke til kommentar
CXSUB4BA Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 _Emiren og jeg ser ut til å ha brukt samme kravspec ved valg av båt: - Den må være selvlensende - Den må være stor nok til å kunne ta med en gjest eller to - Den må være stabil nok til å fiske fra - Den må ikke være finere enn at man kan grise litt fiskeblod på dekk... - Den må kunne kjøre i 15 knop - Motoren må være lettstartet Emiren kjøpte en Al Lusail og det ble en Terhi 400 med 9,9 hk på meg... 1 Lenke til kommentar
NERVI Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Mr.Duklain skrev (På 17.7.2022 den 23.52): Det er det ingen som vet, men jeg har hørt at de har flere hytter enn bare en på Sørlandet, men at disse er hemmelige for offentligheten. Nåja, det er vel en internasjonal kutyme når statsoverhoder besøker et annet land. Norsk industripartner i mange tiår, gjødselfabrikk Qafco og norsk aluminiumsverk Qatalum, hhv 40% og 50% norsk eierandel. Verdens største gjødselfabrikk, og største norske al-industrianlegg. Skjønner godt at Emiren stakk! Og pinlig for vår egen Konge.. Endret 18. juli 2022 av NERVI Lenke til kommentar
elysium74 Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Kun Ola Dunk bryr seg om sånt,- han som kjører skjærgårdsjeep og har elektrisk Porsche, insta-soler seg i miljøglansen og er misunnelig på sjefens lønn. Norge er Europas Kuwait med 10% av arbeidsstyrken definert som invalid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå