Zethyr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 *klaaage whine og alt som mulig er over riaa og micro$uxx Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 *at jeg må på skolen *at jeg må til en psykolog(flere ganger) pga lillebroren min(ja, han er så gale) *at ikke allmenn har japansk *at tysk eksisterer *at engelsk lærern min er MIN lærer(hvorfor kunne han ikke vært lærer for en eller annen dust i arabia) *at jeg (kanskje) har prøve i morgen(vet ikke om jeg skal lese eller ikke) *at jeg ikke har dremel *at jeg må velge mellom nytt gfx kort eller å lage kabbis *at jeg aldri får fatt i større mengder penger enn 50kr *at jeg er lat *at jeg ikke har noen nye spill *at kompisen min hele tiden skal hit og spille nfs;underground *at faren min nekter å bytte til noe annet enn Telenor(SKAL staves med h) *at jeg ikke klarer å huske noe som ikke er relatert til data *at mobilen min ikke funker *at ovenstående mobil ikke har peng på kortet i tilfelle den skulle funke *at jeg ikke kan ringe til mob fra hjemmetelefon(pga ovenstående lillebror) *at lærere ikke kan forklare en dritt skikkelig *at lærere ikke bryr seg om elevene *at microsoft eksisterer *at folk hele tiden sier at intel er bedre enn amd, når amd er BEST *at folk klager på at jeg er selvopptatt *at folk ikke vet at jeg er så utadvendt at det holder på å gi meg et nervøst sammenbrudd *at jeg ikke har flatskjerm *at politikere finnes, når en datamaskin kunne gjort jobben en million ganger bedre *at folk synes at casemodding og overklokking er waste of time *at jeg har lekser til i morgen(MYE lekser) *at pc ene på skolen suger *at tastaturene til ovenstående er ELENDIG *at jeg aldri får en god natt søvn(siste gangen jeg sov godt gikk jeg fortsatt i bleier) *at staten nå vil gi mindre pensjon i fremtiden for mere arbeid *at man snart må ha universitetsutdanning for å sitte i kassa på rimi *at nyttårsaften bare kommer en gang i året *at julaften bare kommer en gang i året *at folk synes jeg klager for mye(merkelig...) *at der ikke finnes én likesinnet person på hele skolen min(som faktisk liker data og modding mm) *at jeg enda ikke har giddet å ta ned julelysene(venter vel på jul igjen) ^ | | | | og det er bare begynnelsen..... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Klage på K(G)ay Edit: klager også siden når jeg posta har så kommer e-posten min til å bli oversvømmt med masser av e-post fra hw.no Endret 14. januar 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
zed Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 * Klage på at når jeg har sovet siden 20:00 så greier jeg ikke stå opp 05:00 elsn ! Ja, har sovet i 11 timer nå. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Klage over at det er for lite timer i et døgn.. og hele døgnet går med til søvn og jobb. Skulle ønske jeg kunne vært våken 24 timer, og ikke hadde behov for søvn, og at jeg fikk penger uten å jobbe. EDIT: fant litt trøst i dette sitatet: Don't say you don't have enough time. You have exactly the same number of hours per day that were given to Helen Keller, Pasteur, Michaelangelo, Mother Teresa, Leonardo da Vinci, Thomas Jefferson, and Albert Einstein. -H. Jackson Brown Endret 20. januar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
73|-| 313372K4 Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 |{|46Z0RZ P4 4||3 |\|008Z4 Z0|\/| Z|{4| |-|4 |\/|1|\| PR0|\|!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 *klage over kulda *klage over katten min som vekker meg om morgenen *klage over at hun pene allerede er sammen med non *klage over dårlig sexliv *klage over dårlig maskinvare *klage over de som siterer alle andre *klage over de som stjeler vitsene mine *klage over de som sier: omfg roflmaowptpmao! Wtf r u dn? Rtfm ffs j00 1337 |-|444><00r! LEWL2K4X0RZ Og dem er det mange av!!!!! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) *At "mange" folk er så følelsesløse *At data'n min har alltid problemer *At jeg er ALLTID skikkelig trøtt om morgenen *At det var bare 1 gang jeg har vært SKIKKELIG våken om morgenen *At visse folk er så uvitende *Masete folk *Folk som bare er for dum til å tenke sjøl (ikke litt engang!) *At livet er så urettferdig.. *At uansett hvilke label's jeg kjøper så bommer printern. *At alt ofte betyr ingenting... *At folk faktisk tror de kan si hva de vil til hvem de vil Endret 17. januar 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) klage på at Windir vokalisten Valfar er død klage over alle de gamerne Endret 17. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg har hull i tenna og må prioritere sigaretter og klær fremfor å borre de stygge tenna. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) * At jeg har verdens dårligeste mattelærer. * At Windows suger så jævlig, og at jeg vil ha Mac, men det støtter ikke spill Endret 18. januar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 * At jeg vil drepe ei jente jeg kjenner som sa vi ikke hadde 2økotimer på kødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå