Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg må vente med å kjøpe min fremtidlige bass! Lenke til kommentar
elaijt Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *at valen-tv dvd'en min "plutselig knakk" etter en venn lånte den *at jeg ikke fikk jobb på telehuset *at mess-tv existerer *at ikke brødbaker maskinen komm med bruksanvisning Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *at folk rakker ned på folk som tilhører til enkelte trosammfunn... Er det lov å rakke ned på trossamfunnet da? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Irriterer meg over den stygge kjerringa som tror vi er venner og som tror hun fortjener å snakke med meg... Jævla plante ! Må noen fortjene å snakke med deg ? Setter du deg litt høyt eller *at jeg alltid får hull i tenna selv om jeg er den rensligste jeg vet om Spis mindre sukker(brus på skolen fyfy;)), puss tennene grundig og bruk munnskyllevann. Noen tips fra meg ontopic: *bedrevitere *selvopptatte folk *klysete folk Endret 12. januar 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg hater innpåslitne folk.. skulle tro at jeg var bestevennen til halvparten av verdens åndssvake... Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Kommer med en liten update : Jeg klager over at matteprøve var hard, og jeg ikke hadde øvd så mye. Kommer sikkert til å få en 3'er eller værre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *whine over 4 på øk. tentamen, og 5- på engelsk tentamen. (whine over 5- pga dei teite feila eg gjorde, ikkje fordi det er en dårlig karater. Det var en karakter som kunne vert bedre om /me hadde lest oppgava litt bedre.) Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 *At folk tror de er noe de ikke er *At folk har for store forhåpninger om seg selv *Innbilske folk *Folk som tror de er verd mer enn andre <-- ! folk som bare ikke "vet" Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Irriterer meg over den stygge kjerringa som tror vi er venner og som tror hun fortjener å snakke med meg... Jævla plante ! Må noen fortjene å snakke med deg ? Setter du deg litt høyt eller *at jeg alltid får hull i tenna selv om jeg er den rensligste jeg vet om Spis mindre sukker(brus på skolen fyfy;)), puss tennene grundig og bruk munnskyllevann. Noen tips fra meg ontopic: *bedrevitere *selvopptatte folk *klysete folk Nei nei, men hun har vært så slem at hun ikke fortjener at jeg hører på. Var ikke sånn ment. Jeg gjør alt det der, og har likevel hull. Drikker sjelden brus, verken på skolen eller hjemme. Been there, done that... Endret 12. januar 2004 av Candyfloss Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 klage over at jeg ikke er like god som Haltan, olsen og toolshed m.m. til å komme på gode argumenter. og at alle andre her inne har så mye mer enn meg å klage på... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) at jeg er så lat. at jeg fikk 2 på mattetentamen. at jeg er blakk. at jeg ikke gidder å gjøre noe på skolen. at jeg ikke har begynt på en bok som skal leses ferdig til neste fredag (?) at jeg har for liten musematte. at min bror lærer seg å spille kornett. at jeg har sår på leppene. at det kun går "The Simpsons" èn gang pr. dag (har sett alle før da, menne..) at vi har bare kjedlig mat i kjøleskapet. at vi ikke har Quakers Solfrokost (faenmeg den beste frokosten!) That'd be it. Endret 12. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
kenny Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) *At morningene er lagt til et tidspunkt på tidlig på dagen. *At gravitasjonskonstanten ved havflaten er såpass mye som ~9,81 m/ss. *Livets mangel på bruksanvisning og juksekoder (jamfør Dataspill). *Ustabile pc'er som kjører på dårlig programert software.. ahrg! Ja, pc'er generellt, alt blir bedre når disse lærer å tenke selv. *Hybelkaniner, hvor kommer de fra? *Snø ispedd stein, ahrg, striper i snowboadet. Hvorfor kan ikke vintrene være som før, med masse snø. *Er ikke helt fornøyd med fargene heller. *At jeg syns samfunnet er fullt av feilprioriteringer, men like fullt vet at dette er nødvendig siden alt er relativt og alle har forskjellig syn på ting. *At sikker viten ikke eksisterer og alt er antagelser. Som ikke er sikker viten engang, ahh, det kløøør. +++ Endret 12. januar 2004 av kenny Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 at vi ikke har Quakers Solfrokost (faenmeg den beste frokosten!) Word!! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 at vi ikke har Quakers Solfrokost (faenmeg den beste frokosten!) Word!! Got that riiiight Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 at vi ikke har Quakers Solfrokost (faenmeg den beste frokosten!) Word!! Got that riiiight Godt at vi er enige. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hmmm.. Havregrøt eier... Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) *at vi ikke har melk i huset *barber blader til høvelen er så jævlig dyrt *at jeg skal på skolen imårra Endret 12. januar 2004 av Skreeth Lenke til kommentar
Josten Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 *At jeg har mista fysikkboken min *At det er fysikkprøve om en uke Lenke til kommentar
zed Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ps. gratulerer med 2 poster, zed..... Gratulere med 3328 poster.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå