zed Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Velkommen til den evige klagemur. Her kan du klage over alt du syntes er urettferdig eller noe du ikke liker. Min klage : Jeg klager over at mattelæreren har gitt oss prøve til imorgen, på en mandag. EARG! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jeg klager over at folk klager over alt mulig... Ps. gratulerer med 2 poster, zed..... Endret 11. januar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * Jeg klager over at jeg ikke finner noen norske skatefilmer på nettet. * at busser ikke koresponderer * at Tor sier: fuck w00t * at strengene på den bra gitaren hjemme har røket * at det er høye priser i Norge ( ) * at jeg må lese en bok og skrive 10 minutters foredrag om den til torsdag. I will return! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * At jeg likte jobben så fært at jeg nå gleder meg til jobben, det er dumt siden det er en uke til neste gang * At vi ikke har non artige prosjektet på skolen.. Arbeidsplan sux!!! * At zed nå har 2 poster! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) *whine over mitt tragiske liv. *whine over stygg, STYGG engelsklærar (både mentalt og fysisk.) *whine over at tysk er obligatorisk fag @ allmenn. *whine over at folk fra forumet legger meg til i msn lista si uten grunn Endret 11. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 rofl cheat omfg plz stfu n00b ffs? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 rofl cheat omfg plz stfu n00b ffs? ^^ Jeg irriterer meg grenseløst over cstullinger, og de finnes det alt for mange av. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 *whine over at folk fra forumet legger meg til i msn lista si uten grunn * irriterer med grenseløst over folk som utgir seg for å være noe de ikke er. * irriterer meg grenseløst over folk som tror kommunisme er diktatur. * irriterer meg grenseløst over rasisme. * irriterer meg grenseløst over folk som tror de er mere verdt en andre. * irriterer meg grenseløst over egoisme. * irriterer meg grenseløst over at man alltid vil ha det man ikke kan få. * irriterer meg grenseløst over at så mange ikke har innsett at krig IKKE er å skape fred. * irriterer meg grenseløst over folk som ikke dømmer andre individuellt, men etter en eller annen stygg generalisering. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Irriterer meg over den stygge kjerringa som tror vi er venner og som tror hun fortjener å snakke med meg... Jævla plante ! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * irriterer meg grenseløst over at vi skal ha prøve i morgen Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Jævla plante ! Endret 11. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Irriterer meg grenseløst over enkelte personer Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Veeeel, skal skrive litt mer nå....oppdater litt mer senere. * gutter som forventer at de skal være min eneste, men det samme ikke skal gjelde for dem * eksvenninner som prøver å ødelegge for meg bare fordi de sitter fast i søla *at jeg alltid får hull i tenna selv om jeg er den rensligste jeg vet om Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Irriterer meg over at vi skal ha tysk prøve i morgon. (Få tysken ut av skulen FFS!!) Pensum er: Øh.. *Die modalen hilfsverben *Der akkusativ von: -den bestimmten artikkel -ubestimten artikkel -possissiv pronomen -personlich pronomen *Der Imperativ *Prapotitionen mit denn akkusativ WTF? veitta ****** ka detderre e fornokke eg? DØ TYSK, DØØ!!!!! På ungdomsskulen fikk eg 2'er for å skrive "Ich bin eine Hamburger".. Det fikk eg ikkje på forrige prøve.. Men eg skal ta å fikse han der læraren ein dag. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 "******* plante!" Dødskult uttrykk *begynne å bruke* * irriterer meg grenseløst over folk som tror de er mere verdt en andre. Folk som trur dei er _mindre_ verdt enn alle andre da? *Whine over folk som seier "dobbelt så lite" eller "det tar rask tid". *Whine over min idètørke (når det gjelder webdesign) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 *whine over at folk fra forumet legger meg til i msn lista si uten grunn Er bare å blokke dem, da? Synes det er kos jeg. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 whine over at man kun kan leve livet en gang whine over at det er vinter Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * har religionsfremføring i morgen (gjort svært lite) * fremføring av særemnet innen de 2 neste ukene (aner ikke hvilken dag) * lese maskeblomstfamilien på de 2 neste ukene * ha prøve i nyere historie på tirsdag * ikke klare å gjøre det jeg har planlagt en dag * ikke klare å motivere meg selv til å gjøre det jeg skal * ikke klare å konsentrere meg * ikke lyst å sove * må stå opp i morgen fordi det er mandag * alt som har med den ****** skolen å gjøre Det var vel omtrent det. Tror jeg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 * Klager over at folk ikke legger meg til msn lista Hi hi * At jeg har vondt i foten etter treninga * At jeg er snørrete og forkjøla * At Norge ikke gir arbeidsvisum til folk fra australia uten videre * At det ikke går noen bra filmer på canal + i kveld...kjeder meg Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Ting jeg vil klage på: *at jeg fremdeles bor med mamma... *at folk forventer så ******* mye av meg av og til... *at folk tror jeg er dum bare fordi jeg er ung... *at PCen min klikker i pissevinkel til stadighet... *at brutter'n fikk GBA SP og jeg fikk ingen.. (okei her er vi bortskjemt) *at mamma tror hun bestemmer over alle mine ting som er verdt mer enn 2500kr *at unger liker meg når jeg hater unger... :S *at x'en fremdeles proever og fortelle meg at han alltid har rett... *at folk rakker ned på folk som tilhører til enkelte trosammfunn... *at folk rakker ned på folk som er "anderledes" da det seg gjelde hudfarge, dialekt, utseende, interesser, hvasomhelst... *at jeg ikke kommer på alle de andre 1000 tingene jeg hadde og klage på her hin dagen... Edit: Og klage på.. *at tastaturene på skolen er så rompe som dem er... Endret 12. januar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå