Spillredaksjonen Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Neste Skate blir gratis å spille Spillet skal ha mikrotransaksjoner, men EA lover at det ikke blir noe «pay to win». Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Lovnadene til EA er ikke verd en dritt. Jeg er ikke særlig fan av skateserien. Når man ser hvordan de behandler de andre spillene de gir ut, så tror jeg man må være svært naiv for å tro at EA skal ha en rettferdig forretningsmodell. 3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Tja, de har da klart det helt ok med Apex legends. Man må så klart ha en naturlig skepsis, men forutenom fifa så er ikke EA generelt verstingene lengre Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Comma Chameleon skrev (28 minutter siden): Tja, de har da klart det helt ok med Apex legends. Man må så klart ha en naturlig skepsis, men forutenom fifa så er ikke EA generelt verstingene lengre Den modellen de kjører i FIFA med Ultimate team gjør de i alle de store sportsspillene sine (Madden, NHL etc) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 bshagen skrev (2 minutter siden): Den modellen de kjører i FIFA med Ultimate team gjør de i alle de store sportsspillene sine (Madden, NHL etc) Det kan godt hende, har glemt at de faktisk lager de spillene fortsatt. Men det er stort sett disse sportsspillene der gambling-mekanikkene henger igjen. Gjerne si ifra hvis jeg tar feil men jeg tror ikke de har innført slikt tull og pw2 og loot boxes i nyere spill. Battlefront 2 var siste men der snudde de kjapt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Comma Chameleon skrev (1 minutt siden): Det kan godt hende, har glemt at de faktisk lager de spillene fortsatt. Men det er stort sett disse sportsspillene der gambling-mekanikkene henger igjen. Gjerne si ifra hvis jeg tar feil men jeg tror ikke de har innført slikt tull og pw2 og loot boxes i nyere spill. Battlefront 2 var siste men der snudde de kjapt. Ultimate Team-modellen håver inn $1.6mrd (!) og står for 29% av inntektene til EA. Så at Apex er ok (som konkurrerer mot andre spill uten lootboxes) gjør ikke EA til noe særlig bedre, sett i lys av Blizzard om dagen så er fremdeles EA en av verstingene i min mening Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 At det går an.. tragisk. EA graver sin egen grav med alt dette online service-tullet sitt. 2 Lenke til kommentar
Stormshadow2000 Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 ... og det var det. Elsket Skate spillene. Live service, f2p, microtransaksjoner, ingen story mode. Dette skal jeg ikke ta i med en fjernstyrt kufanger. 1 Lenke til kommentar
neuraldebug Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 fytte fa**! for en skuffelse 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Hva er det folk er så skuffet over? Hadde det vært bedre å betale 500kr også i tillegg ha mikrotransaksjoner? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Just now, TheKims said: Hva er det folk er så skuffet over? Hadde det vært bedre å betale 500kr også i tillegg ha mikrotransaksjoner? Nei man skal betale 300-500kr også ingen ting mer. 4 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Gunfreak skrev (1 minutt siden): Nei man skal betale 300-500kr også ingen ting mer. Det kommer ikke til å skje fra noen av AAA studioene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 21 minutes ago, TheKims said: Det kommer ikke til å skje fra noen av AAA studioene. Til og med EA greide det med jedi fallen order. 1 Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Det satte en demper på forventningene, men som det svake mennesket jeg er så MÅ jeg ha min SKATE-fix og vil anskaffe og evt kjøpe ting opp til prisen på et vanlig spill. Blir således min første F2P spillopplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå