Cambridge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 pc`en min bare stopper helt uten grund. Jeg starter pc`en og så etter et par minutter så skrur den seg av. det er helt nye deler cpu, hovedkort, ram og skjermkort. Den skrur seg ikke av på samma sted heller. Jeg har en Athlon xp 2400+ i men hovedkortet støtter ikke mer en til 1900+ uten biosupdate. Men det skulle ikke gjøre noe, cpu`en vile bare gå litt saktere. eller kan det ha noe med det og gjøre? Jeg setter pris på svar. Lenke til kommentar
just me Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 hallo... kan det være noe med cpuen blir for varm?? skjekk tempen på cpuen din... Lenke til kommentar
Cambridge Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 jeg trur ikke det. fordi den ligger på rundt 52C. Men hva er vandelig temp ca.? viss du veit det? Også noen ganger stopper den med en gang. Og noen ganger stopper den etter lang tid Lenke til kommentar
Morti Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis maskina di slår seg av etter et par sekunder så har du sikkert putta i strømledningen til cpu vifta i feil uttak.. sjekk om du har satt den i strømutgangen det står "cpu fan" eller lignende på. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Kan du ikke prøve med en bios update og poste resultatet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå