ilpostino Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Jeg har en Samsung Galaxy Watch 4 som jeg antok støttet QI trådløs lading men den støtter Samsung fast charge. Jeg vurderer å skaffe Olixar Sony Xperia 5 III Ultra Thin USB-C Wireless Charging Adapter til begge telefonene mine og vil ha en ladeplate som fungerer støtter begge standarder.Jeg er på jakt etter en ladeplate som støtter tre enheter. Noen tips? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Følger da jeg har samme 'utfordring':) Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Samsung har jo egne trio-ladere? Wireless Charger Trio | Samsung Norge Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2022 kjetilkl skrev (40 minutter siden): Samsung har jo egne trio-ladere? Wireless Charger Trio | Samsung Norge Ser ikke ut som den støtter siste versjon av klokkene til Samsung eller QI-lading av andre telefoner enn Samsung sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå