_R2D2_ Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Derfor man aldri kjøper noe med folk over seg. vegg-i-vegg av nyere dato (type tek10) går fint. 2 Lenke til kommentar
Verm Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Huff. Har selv bodd et par steder med mye tråkking i etasjen over, og andre støyproblemer. Jeg ble til tider sprø av det. Jeg synes det er innafor å slå litt i himlinga eller veggen når det blir for ille. Men, det kan være greit å ta det opp også, selv om det er noe ubehagelig. Folk er ganske sjølopptatte i disse dager synes jeg, men det er mulig de ikke forstår noe de selv ikke hører også. Jeg tror mange tråkker med hælene, og jeg forstår ikke at de ikke får vondt i føttene, for det gjør jeg om jeg gjør slik. Et problem med riktig støydempning også er at det er den som bråker som må gjøre tiltaket, ikke den det går ut over. Men, det hjelper ikke nødvendigvis å bo i nyere blokk heller, dessverre. Det har jeg erfart. Jeg fikk til slutt nok og bor nå i hus på "bygda", men det passer ikke alle det heller. Edit: Folk nevner skyvedører ja. Huff. Den driten burde være forbudt! Endret 12. juli 2022 av Verm 2 Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Trur ikke jeg hadde klaget på det, litt kleint å fortelle folk hvordan de skal gå i sin egen leilighet. Hvis dem bråker om natten også så hadde jeg nok vurdert det dog,, men skjønner at er slitsomt med mye støy. Lenke til kommentar
kjoelepasta Skrevet 13. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2022 Tjaa, tenker i første omgang kun å bevisstgjøre, ikke direkte oppmode eller rette anklager. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Man skal ha temmelig storslåtte tanker om seg selv før man kontakter andre for å fortelle dem om hvordan man er plaget av måten de går på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå