Muftak Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hjelp! Jeg har kjøpt en JazPiper MVR64P og et 32 MB smartmediakort. Problemet er at jeg ikke får noe connection i windows XP. Det medfølgende programmet finner Jazpiperen og forteller hvor mye ledig plass det er på den. MEN - hvis jeg prøver å initialisere kortet så får jeg melding om at "jazpiperen ikke er tilkoblet. Sjekk din kabel og printerport" Har noen funnet noen løsning på dette, eller må jeg krype til korset og installere Win 98 igjen? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 nei, du kan teste å laste ned en versjon av JazzPiper Desk som støtter Win2k/XP. Lenke til kommentar
Muftak Skrevet 11. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2002 Hei GeeZuZz! Takk for svaret, men jeg har lett over internett og finner ingen oppdateringer som takler Win XP. Ikke på http://www.jazpiper.co.uk heller. Vet du om hvor jeg kan finne drivere til Desk´en? På forhånd takk for hjelpen, Muftak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå