Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Hvor mye koster det for en containerbolig? I materialkostnader, sånn at det er samme pris uansett hvor man plasserer den. Tenkte at kunne jo lage en skikkelig "mancave" om man vil, ev. en som inneholder mye garn-nøster og parfyme hvis man er enslig kvinne. Enslige kvinner har vel som regel mye katter. 🤢 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Glemte at noen er kjønnsinkongruente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Det heter visst man cave og she shed... men prisene var stive, syns jeg. Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Er ikke disse ulovlige, i henhold til miljøkrav? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 10 minutes ago, Memento scientiam said: Er ikke disse ulovlige, i henhold til miljøkrav? Jeg har ikke så greie på det. Jeg tenkte meg en "enkel bolig", som var godkjent. Måtte jo være ferdigprodusert slik at det bare var å smelle sammen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Koster mer enn det smaker. idet du sager hull for dør eller vindu så er ikke containeren flyttbar lengre, og innsiden må rammes inn og isoleres. Eneste fornuftige bruken av container som privat er for å lagre ting. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 13 hours ago, Dubious said: Koster mer enn det smaker. idet du sager hull for dør eller vindu så er ikke containeren flyttbar lengre, og innsiden må rammes inn og isoleres. Eneste fornuftige bruken av container som privat er for å lagre ting. Tenkte ikke nødvendigvis en faktisk container da, men et lite "spikertelt". Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg bare legger disse her, en 40fot kontainer kan du få på finn fra 45000 plus mva https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=175159076 du kan og få nye 20 fot kontorkontainere til 100k plus mva https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=208585454 1 Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Siesta-mann skrev (På 13.7.2022 den 9.25): Tenkte ikke nødvendigvis en faktisk container da, men et lite "spikertelt". Vist du vil at da skal vera moglig å flytta da seinare, så kan du høyra om nokre av dei lokale snikker eller tungmaskin selskapa har eit Letthus/Mannskapsvogn dei vil bli kvitt. Vist du eller ein venn har tilhengarlappen sjølvsagt. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. juli 2022 Del Skrevet 15. juli 2022 Siesta-mann skrev (På 13.7.2022 den 11.25): Tenkte ikke nødvendigvis en faktisk container da, men et lite "spikertelt". Spikertelt får du kjøpt på finn. Garasje fungerer fint som man cave. Garasje er det mulig å bygge lovlig, men spikertelt er sannsynligvis værre. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 16. juli 2022 Del Skrevet 16. juli 2022 mobile999 skrev (7 timer siden): men spikertelt er sannsynligvis værre. Spikertelt kan settes opp nesten hvor som helst, da det er en midlertidig bygning, derav navnet "spikertelt". Mange som bygger de som hytter, og permanent, men de kan få krav om å rive de. For flytting så er det bare å lage delene hver for seg, og så feste de sammen. 4 vegger og flatt tak gir 5 deler, 6 med gulv. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. juli 2022 Del Skrevet 16. juli 2022 hva med og bare kjøpe en campingvogn ? du får såkalte festival vogner rimelig om du leter spiker telt/iso camp er ganske dyrt fra produsent https://www.proffcamp.no/vi-tilbyr/isolert-fortelt-spikertelt-til-campingvogn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå