Marianne Gjessing Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 65 år og plutselig uten jobb. Etter 17 år måtte ingeniøren børste støv av CV-en Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 (endret) Er ikke direkte uenig her, men skulle ønsker man ikke forsøkte å løse et problem som skyldes sort / hvitt generalisering med å gjøre det samme. Mange opplever å bli aldersdiskriminert, noe som selvfølgelig er feil. Men, så har man denne typen artikkelen hvor man sier at nei - det er overhode ingen ulemper med folk som nærmer seg pensjonsalderen. Det er nyanser her. Jeg (som 34-åring, og ja, min gruppe har sine fordeler og ulemper også) har arbeidet med «snart»pensjonister som var unikum og bindeledd i organisasjonen de var ansatt i, men like ofte har jeg sett samme typer mennesker gjøre mer skade enn nytte (f.eks ødelegge arbeidsmiljøet slik at organisasjonen ikke kan fornye seg). Det er ikke uten grunn at man sier at erfaring er likegyldig, det er HVA du gjør med den som er viktig (f.eks. å faktisk ta sertifiseringer og fornye seg som det nevnes i artikkelen). Endret 12. juli 2022 av The Very End Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå