Bushnell Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 er det noen som vet om Destruction Derby Arenas kommer på pc? spillt det gammle desutrion derby spillet en del, synes det var morro. selv om det begynner å bli lenge lenge siden nå da Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Nytt DD-spill? Hurra! Har du noen link, eller må jeg finne det selv? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 http://www.games.no/showarticle.php?Xsection=4&XarticleID=46 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Åh... Så jo ikke så vanvittig fantastisk ut, da... Hva skjedde med "vi lar en haug biler bli sperra inne i en innhegning og kjøre hverandre i filler til en står igjen", da? Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Genialt. Husker 2-eren som om det var i går Vet noen Gamer.no folk om det komemr til PC?? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen anelse, men den builden av Destruction Derby: Arenas jeg spilte på PlayStation Experience var i mine øyne en rimelig begredelig opplevelse. Ikke noe spill jeg ser fram til. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ble ikke akkurat imponert av screenshots'a. Tror kanskje det er like greit å la DD-serien ligge til den kan bli tatt opp i en standard som hvertfall kan matche dagens NFS:U. DD2 var veldig underholdende, hvilket jeg ikke tror det nye kommer til å bli. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ble ikke akkurat imponert av screenshots'a. Tror kanskje det er like greit å la DD-serien ligge til den kan bli tatt opp i en standard som hvertfall kan matche dagens NFS:U. DD i NFSU-stil? Det håper jeg da inderlig jeg slipper å se. NFSU mangler et skikkelig gameplay, og det var nettopp dette som var det geniale med det opprinnelige DD. NFSU er glans og fancy effekter, ellers ikke noe spesielt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 NFSU mangler et skikkelig gameplay, og det var nettopp dette som var det geniale med det opprinnelige DD. NFSU er glans og fancy effekter, ellers ikke noe spesielt. Akkurat det jeg liker meg NFS:U, og hva jeg håper å se i DD Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 det jeg likte godt med DD2 var att du fikk bolka bilen der du kræsja inni kanten osv, å ødelegge biler er rett å slett bare morro synes jeg, noe få spill har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå