Avero Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Hvordan tok du opp problemet med firmaet? Siden han skriver "det var synd det ser for jævlig ut" så tolker jeg det som at du har vært litt skarp med kritikken? Hvis du har skrevet til de at resultatet ser for jævlig ut og at du nekter å betale så er nok ikke det den beste fremgangsmåten. Lenke til kommentar
AW81 Skrevet 13. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2022 Avero skrev (5 minutter siden): Hvordan tok du opp problemet med firmaet? Siden han skriver "det var synd det ser for jævlig ut" så tolker jeg det som at du har vært litt skarp med kritikken? Hvis du har skrevet til de at resultatet ser for jævlig ut og at du nekter å betale så er nok ikke det den beste fremgangsmåten. Det er ikke helt slik, men ja min første mail var noe direkte, og det beklaget jeg like etterpå. Imidlertid skrev jeg at resultatet var skuffende, det er spor på kryss og tvers og etter regnfall ser det jævlig ut. Jeg skrev videre at jeg vil ikke betale før han tar seg en tur og kikker slik at han vet hva jeg snakker og vi kan bli enige om en løsning. Lenke til kommentar
AW81 Skrevet 14. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2022 Vi har blitt enige om at jeg dekker kost som er på 66000kr. Da er jeg happy. Skulle selvsagt heller hatt et resultat jeg er fornøyd med, men det er ikke realistisk å få til nå. 6 Lenke til kommentar
Gjest 4356f...d52 Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Ble ikkje problemet rettet oppi, bare kompensasjon? Hvordan ser det ut idag, er vel over eit år siden no? Anonymous poster hash: 4356f...d52 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå