Grobian Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt kamera og har kikket på NV-MX500 og NV-GS70 fra Panasonic.. Er det noen som har erfaring med disse kameraene? Er det andre kamera som er like "gode" i den prisklassen? Lenke til kommentar
smiley_jack Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har hatt MX500 i et års tid. Krever masse lys pga. svært små bildebrikker. Det innebærer at jeg sjelden bruker kameraet, pga. man ofte filmer innendørs eller i settinger med lite lys. Lite lys innebærer at kameraet "forsterker" lyset, noe som gir masse støy. Du kan naturligvis innstille kameraet til å ikke forsterke signalet, men da blir opptaket mørkt i slike settinger. I dagslys eller i godt belyste bygg har kameraet overtruffen bildekvalitet. Fargene er nydelige, den optiske bildestabilisatoren er utrolig god. Lenke til kommentar
coban Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 høres for min del ut som at mx500 er litt mer spesialisert enn de andre 'allround' kameraene. mx500 må jo være sinnsykt bra til feks. naturfilming på dagen osv.. kjøp et trv80 bruk om kvelden:) da har man litt av hvert. Lenke til kommentar
smiley_jack Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeps. Har brukt MX500 en god del i naturen, og det er en kjempegod bildekvalitet. Lyden er imidlertid noe "tynn". Flott at kassettinntaket er i topp, slik at du slipper å ta kameraet av stativ for å skifte kassett. Og den medfølgende fjernkontrollen er også super. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå