Redaksjonen. Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Sprø idé om fusjonsdrevet kjempefly har fått nytt liv etter ti år Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Sprø og helt urealistisk 1 1 Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Siden jeg ikke får lese artikkelen kan jeg ikke gjøre annet enn å fordømme dere for å i det hele tatt skrive om dette tullet. 6 Lenke til kommentar
GJZwart Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Dette er en scam. De prøver å få investorer til et luftslott, som er rent fysisk umulig å få i lufta, og umulig å drifte. 2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 43 minutes ago, Lynxman said: Siden jeg ikke får lese artikkelen kan jeg ikke gjøre annet enn å fordømme dere for å i det hele tatt skrive om dette tullet. Flott - du skiver det jeg tenkte på. 2 Lenke til kommentar
Egil Hjelmeland Skrevet 10. juli 2022 Del Skrevet 10. juli 2022 Teknisk Ukeblad kjøpt opp av Illustrert Vitenskap? 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Egil Hjelmeland skrev (På 10.7.2022 den 22.02): Teknisk Ukeblad kjøpt opp av Illustrert Vitenskap? Nei, de har bare fortsatt samarbeidet med Extraterrestrial Alternative Homeopathy Weed News.com Det er min konklusjon som følge av at artikkelen ikke sorteres en plass mellom Lunch og Dilbert. Vi kan jo oppgradere rullebanene til solar runways i samme slengen.. bare for å fyre i gang Dave Jones hos EEVblog atter en gang. TU har jo skrevet om solar roadways et utall ganger - uten tegn til ironi/sarkasme. Endret 11. juli 2022 av Simen1 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 er det ikke dette flyet Donald Trump tror han får som Air Force One hvis han vinner en omgang til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå