Danser_med_rever Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Går det an å bruke de med mp3-spillere, og isåfall hvordan gjør man det? Det følger med en receiver, må man koble den til for at det skal virke?? Tenker på å kjøpe disse og bruke de til PC'en og kanskje mp3-spiller, men jeg må vite om det går å bruke de med mp3-spiller... Ikke mobb, jeg er helt grønn når det gjelder trådløse hodetlf. Her er en link: Sennheiser RS-45 Edit: bytta hodetlf. Endret 11. januar 2004 av Danser_med_rever Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Trådløse hodetelefoner leveres med selve hodetelefonen samt en base (receiver?) som tar imot signalet fra lydenheten og kringkaster det til hodetelefonen. Denne må du bruke uansett. Basen må ha strøm, og tar det som regel fra vegg-uttak via batterieleminator. Det er ikke spesielt egnet til bærbart, for å si det slik. Men om du bare skal plugge spilleren til dette utstyret hjemme, er jo ikke det noe problem uansett. Den fungerer med alt lydutstyr som har en vanlig hodetelefon utgang, eller stereo jack hvor du kan bruke en overgangsplugg fra stor til liten jack, eller 2 RCA med overgang til liten jack (veldig vanlig, følger med en del utstyr). Mange muligheter Så lenge du har en stereo utgang på apparatet som skal fore lyden til basen som videresender den trådløst, er det ikke noe problem. Jeg har prøvd 3 forskjellige trådløse hodetelefoner, de var ikke så dyre som denne, så de negative erfaringene jeg hadde (bl.a. støy ved frekvensskifte og støy hele tiden) er nok ikk å finne i denne modellen, som også er et anerkjent hi-fi merke. Ganske lekker sak IMHO. Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Personlig har jeg bare dårlig erfaring med trådløse hodetelefoner. Tror ikke du kan komme nært samme kvalitet som det du kan få for de samme pengene om du kan leve med en kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå