Manx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 A Bridge At Remagen.. kewl? 1. Skriveleif - skulle ha stått The istedenfor A. 2. kewl betyr hva? (er ikke 14 år gammel så jeg har ingen peiling på hva det betyr) Eller var det kanskje noe du lurte på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg liker også john woo, spesielt i HK filmer min jeg hater den filmen.. jeg lurer på om jeg skal kjøpe the Bridge At Remagen er den bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Liten stund siden jeg så den men, den er ikke så dum. En helt grei krigsfilm. HK filmene til Woo er jo best ingen tvil om det, Hard Boiled, The Killer, A Better Tomorrow som er mine favoritter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 a better tomorrow 2 er en av mine favoriter, har den så klart på dvd, har fremdeles ikke sett hard boiled, skal vel kjøpe den også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hard Boild er Woo's beste etter The Killer, en sinnsyk action film. Må ses, tro meg. Scenene i lagerhuset og sykhuset er . Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis du liker BoB så burde denne filmen være en selvfølge: When Trumpets Fade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå