Kebab GUD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) jeg fikk en liten overaskelse nå nettop når jeg tittet på DVD samlingen min.. jeg hadde totalt 7 Filmer om Andre verdenskrig + hele "Band Of Brothers" for å liste opp etter produksjons år 1970-Kelly's Heroes1998-Saving Privat Ryan-The Thin Red Line2001 -Hart's War -Pearl Harbor-Enemy At The Gates2002-Windtalkers+ Band of Brothers så det som er poeneget her er .. hvor mange filmer på DVD har du som er satt i Andre verdenskrig? og bare i andre verdenskrig (alle idioter som kommer med Divx, VHS eller annet enn DVD kan bare dra til *****) Endret 11. januar 2004 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) skal vi se. - The Bridge over the river kwai - The longest day - A Bridge too far - Saving Privat Ryan - Band of Brothers. jeg liker de eldre filmene best ikke så mye effekter, mer realistiske A bridge too far og longest day er jo rene historie timer ps. Windtalkers er ikke en krigs film, det er en action film som bare skjer under andre verdenskrig... jeg HATER den filmen Endret 11. januar 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Bare 2: Das boot The longest day Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ps. Windtalkers er ikke en krigs film, det er en action film som bare skjer under andre verdenskrig... jeg HATER den filmen Er det egentlig noen som liker den? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 ps. Windtalkers er ikke en krigs film, det er en action film som bare skjer under andre verdenskrig... jeg HATER den filmen Er det egentlig noen som liker den? jeg tror faktisk ikke det .. har hvertfall aldri hørt om det .. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Har da noen.. The English Patient Kelly's Heroes Where Eagles Dare Uprising Saving Private Ryan Heroes of Telemark A Bridge Too Far Das Boot Memphis Belle The Battle of The River Plate The Great Escape Come And See (Idi i smotri) [russisk] Cross of Iron Stalingrad Winter War (Talvisola) [finsk] :O Glemte BoB og War and Remembrance. To nydelige miniserier Endret 12. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Tears of the sun um, andre verdenskrig? hm? Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Den eneste jeg har er Band of Brothers boksen... Pianisten og Schindler's liste står på innkjøpslisten når de kommer. Noen som har peil på når/om Schindler's liste kommer på DVD? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ser ut som jeg må komme meg på video butikken å kjøpe noen flere filmer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Den eneste jeg har er Band of Brothers boksen... Pianisten og Schindler's liste står på innkjøpslisten når de kommer. Noen som har peil på når/om Schindler's liste kommer på DVD? Jepp.. Schindler's List kommer i mars. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 As}{antii - Stalingrad, mener du da den tyske, komplett syke saken, hvor alt er preget at total undergangsstemning...? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva er krigsfilm? Pianisten, for eksempel, kan den kalles krigsfilm bare fordi den er satt under krigstid? Har aldri helt skjønt det der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 en krigs film er en film som enten viser selve krigen, eller hvor jævlig en krig kan være, hvordan livet under krigen er. men en krigs film må ha et påeng, ikke bare bli laget for å tjene penger, de har som oftest noe så si, det er ivertfall min menging om en krigs film, det er sikket noen som har andre meninger Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 f.eks. The english patient vil jeg ikke kalle en krigsfilm.. ja den viser litt av krigens ****** og er satt i 2 verdenskrig, men det er egentlig en kjærlighetshistorie... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 men en krigs film må ha et påeng, ikke bare bli laget for å tjene penger, de har som oftest noe så si, noe Windtalkers prøver å ha .. men ikke har penge maskinen hollywood suger Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 As}{antii - Stalingrad, mener du da den tyske, komplett syke saken, hvor alt er preget at total undergangsstemning...? Jepp... men i grunn så portretterer den bare virkeligheten slik den virkelig var. Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vet det, en av de beste krigsfilmene jeg har... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) 1941 Band Of Brothers Bridge On The River Kwai A Bridge To Far The Bridge At Remagen The Dirty Dozen The Desert Rats The Devils Brigad Force 10 From Navarone The Great Escape The Guns Of Navarone Heros Of Telemark Kelly's Heros The Longest Day Magnificent Warriors (Ikke direkte en krigsfilm) Midway Pearl Harbor Saving Privat Ryan Tora, Tora, Tora U-571 Windtalkers Tror det var det , men det kommer stadig nye. Filmer om WW2 er vel kanskje noe av det som er det beste. PS! Jeg liker Windtalkers men det er vel på grunn av at jeg har et lite John Woo fetish Endret 13. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 1941Band Of Brothers Bridge On The River Kwai A Bridge To Far A Bridge At Remagen The Dirty Dozen The Desert Rats The Devils Brigad Force 10 From Navarone The Great Escape The Guns Of Navarone Heros Of Telemark Kelly's Heros The Longest Day Magnificent Warriors (Ikke direkte en krigsfilm) Midway Pearl Harbor Saving Privat Ryan Tora, Tora, Tora U-571 Windtalkers Tror det var det , men det kommer stadig nye. Filmer om WW2 er vel kanskje noe av det som er det beste. PS! Jeg liker Windtalkers men det er vel på grunn av at jeg har et lite John Woo fetish A Bridge At Remagen.. kewl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå