johanf Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Hei, jeg snuser litt på å gå til anskaffelse av en W220 S-klasse 320 CDI (pre facelift) og lurer på om det er noen her som vil vise meg sin? Litt for å få et referansepunkt og vite mer hva jeg eventuelt går til. Gjerne på østlandet, men om det er et stykke unna kan vi kanskje møtes på halvveien? Endret 8. juli 2022 av johanf Lenke til kommentar
liehen Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 Prøv å legge ut på Facebook-siden til Mercedes-Benz Entusiastklubb. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2022 Jeg bruker ikke facebook, men kan kanskje gjøre et unntak? Takk for forslaget! Er de mer aktive der enn på forumene sine, vet du det? Lenke til kommentar
liehen Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 11 hours ago, johanf said: Jeg bruker ikke facebook, men kan kanskje gjøre et unntak? Takk for forslaget! Er de mer aktive der enn på forumene sine, vet du det? Ja, det har gått mer og mer over til det. Det er åpent også for de som ikke er medlemmer i klubben, men du må søke om å bli medlem av Facebook-gruppen. Ca 9.000 medlemmer der, så det er et bra sted å starte. https://www.facebook.com/groups/6807639162 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå