Bleelekwwl Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er dybden på et HK opp til ned og bredden fra venstre til høyre?... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er dybden på et HK opp til ned og bredden fra venstre til høyre?... ? Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hadde nesten trodd det skulle vært lengden og bredden, men på det HK jeg vil kjøpr, så står det bredde og dybde... Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvis jeg forstod deg rett så er "dybden" hvor langt hovedkortet er fra nederste venstre hjørne til nederste høyre hjørne. Jeg regner med at du forstår hva jeg mener med nederst!? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hadde nesten trodd det skulle vært lengden og bredden, men på det HK jeg vil kjøpr, så står det bredde og dybde... vel, bredde blir vel da kanskje det jeg mener med dybde? håpløse betegnelser. Da er sikkert "bredde" det jeg mener er dybde, så blir dybde hvor "høyt" kortet er. altså fra topp til bunn! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Uansett har det nada å si. Er kabinettet ditt midi-ITX, ATX++ og hovedkortet er tilsvarende så spiller det ingen rolle hvor stort kortet er. det skal passe. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ok! Skjønner! Takk! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Du må nesten se litt på tallene.. Sett fra fronten av kabinettet er dybden avstanden fra den fremste til den bakerste kanten. Sett fra siden av kabinettet (eller ovenfra om dy har et liggende kabinett) så er dybden det samme som tykkelsen på kortet. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Du må nesten se litt på tallene.. Sett fra fronten av kabinettet er dybden avstanden fra den fremste til den bakerste kanten. Sett fra siden av kabinettet (eller ovenfra om dy har et liggende kabinett) så er dybden det samme som tykkelsen på kortet. Det var det jeg ville frem til med det første innlegget mitt. Jeg er så flink til å forklare! Endret 11. januar 2004 av vladnag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå