Spillredaksjonen Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 The Lord of the Rings: Gollum-trailer viser sniking og mer sniking Samt møter med flere kjente figurer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Limefreak Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 Dette ser faktisk ut som ett PS3 spill 3 Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 Limefreak skrev: Dette ser faktisk ut som ett PS3 spill Det ser, og høres, helt jævlig ut. 2 Lenke til kommentar
DrAlban3000 Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 Det er noen som har sett og fulgt dette prosjektet og gitt det et endelig "go". Hvem er denne personen? Hvorfor er denne personen? 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 Gollum er virkelig ikke en spesielt interessant karakter. Det vi ser av han i bøkene er mer enn nok av det man trenger av den karen. Jeg føler virkelig ikke jeg trenger mer Gollum. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 (endret) Sorry altså, dette så ut som søppel. Når du ikke klarer lage en overbevisende teaser engang, og spillet ser ut som remasteret PS2, da er det lite håp altså. Dette hadde jeg gleda meg stort til også, da jeg hadde inntrykk av at dette ble et storspill under LOTR lisensen. Tror jeg tar å hyper meg ned litt her jeg. Endret 8. juli 2022 av SkyMarshall Arts Var jo faen meg godt under 30fps enkelte steder og. GODDAMNIT. 2 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 The secret of Monkey island™ har bedre grafikk enn dette.... 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juli 2022 Del Skrevet 8. juli 2022 Har en snikende følelse at dette spillet ikke blir noe bra. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2022 Del Skrevet 11. juli 2022 (endret) Ja dette såg faktisk helt bånn i bøtta ut. Helt ræva blues. Endret 11. juli 2022 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå