Nåla-i-veggen Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Har en gammel Sony TV som ikke har Bluetooth, men mini-jack hodetelefoninngang. Ønsker å bruke trådløse hodetelefoner. Regner med det finnes adaptere som kan fungere. Noen forslag til et slikt adapter? Lenke til kommentar
Iki Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Eneste jeg kommer på i farten er fiio sin bta30, men det blir nok litt dyrt. Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Kan denne brukes? https://gitarsenteret.no/bluetooth-2-i-1-audio-sender-mottaker.html Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Nåla-i-veggen skrev (1 time siden): Har en gammel Sony TV som ikke har Bluetooth, men mini-jack hodetelefoninngang. Ønsker å bruke trådløse hodetelefoner. Regner med det finnes adaptere som kan fungere. Noen forslag til et slikt adapter? Antar at du har Bluetooth hodetelefoner som du vil bruke(?) Det finnes Bluetooth sendere (‘transmitter’) som kan gjøre jobben. Se eks. på dette søket hos Prisjakt.no for noen alternativer. Vær klar over at man kan oppleve forsinkelse slik at opplevelsen blir dårlig; tenker da på at lyden man hører kommer en god stund etter det man ser på skjermen, f. eks. når noen snakker så stemmer ikke lyd og munnbevegelser overens. Ferdige ‘pakker’ hvor sender og hodetelefoner bruker RF - Radio Frequency - Kan gi en bedre opplevelse mtp. lydforsinkelse. Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 7. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2022 NoBo skrev (34 minutter siden): Antar at du har Bluetooth hodetelefoner som du vil bruke(?) Det finnes Bluetooth sendere (‘transmitter’) som kan gjøre jobben. Se eks. på dette søket hos Prisjakt.no for noen alternativer. Vær klar over at man kan oppleve forsinkelse slik at opplevelsen blir dårlig; tenker da på at lyden man hører kommer en god stund etter det man ser på skjermen, f. eks. når noen snakker så stemmer ikke lyd og munnbevegelser overens. Ferdige ‘pakker’ hvor sender og hodetelefoner bruker RF - Radio Frequency - Kan gi en bedre opplevelse mtp. lydforsinkelse. Ja, jeg har trådløse hodetelefoner. Jeg trodde det var det samme som Bluetooth, men det finnes kanskje flere standarder som overfører trådløst? Men det er Bluetooth som brukes på mine.. Uansett, takk for linken og tipsene! Skal se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå