askare Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Håper noen har et fornuftig svar på dette problemet hos en kollega. Har satt opp en 3Com router med WLAN (3CRWE53172) mot Telenor ADSL. Dette fungerer helt fint. Men den kobler ikke opp linjen automatisk, ved f.eks strømbrudd. Da må man inn på konfig'en til Routeren, og koble manuelt opp. I de "hine hård dager" så hadde jeg en 3Com ISDN-router, og på konfig'en på denne, så hadde jeg et valg som gjorde at routeren koble linjene automatisk opp, ved forespørsel mot f.eks VG.no. Trodde at routeren skulle koble automatisk opp linjen, men det gjør den ikke. Har siste Firmware på routeren. Noen tips?? askare Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det var rart. Jeg har den tidligere modellen, 11Mbit, og den bruker 70 sekunder etter restart eller strømbrudd på å være oppe å gå igjen. Det er ikke en avmerkingsboks eller noe du har oversett? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Håper noen har et fornuftig svar på dette problemet hos en kollega. Antagelig en bug, mail 3com så får dere muligens en betaoppdatering til den. Den skal selvsagt koble opp automatisk. Lenke til kommentar
askare Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Firmware'n var jo kun i versjon 1.0. Så det er vel ikke umulig at det blir lagt ved på en oppdatering senere. Får ta kontakt med 3Com angående dette. Takk for svar. askare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå