Maefteda Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 We are live! De som har vært med i ligaen til diskusjon.no før er automatisk med i år også på fantasy.premierleague.com. Hvis du ikke er det kan du melde deg på ved å bruke følgende kode: hwtgn4 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 7. juli 2022 Del Skrevet 7. juli 2022 Vurderer å kjøre kun Salah som premium. Kan få et lag som har et veldig høyt potensiale hvis man kun går med han, men kan selvfølgelig svi hvis feks Haaland slår ordentlig til fra start: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juli 2022 Del Skrevet 12. juli 2022 Gleder meg, noe nytt i årets versjon? Lenke til kommentar
North Pole Skrevet 13. juli 2022 Del Skrevet 13. juli 2022 Har aldri vært en template-mann, og vurderer å starte sesongen uten Salah. Det har blitt mer en prinsipiell greie for min del nå, ettersom jeg synes FOMO er noe av det som ødelegger moroa med Fantasy. I fjor var vel Son helt på høyde poengmessig, og jeg vurderer nå sterkt å frigjøre 1 mill for å få han inn istedenfor. Ellers: Tror United kan være attraktive for en del spillere i år, nå som Rashford, Sancho og Martial har blitt prisa såpass lavt. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 6. august 2022 Del Skrevet 6. august 2022 Jeg satte opp et lag på fredag, men navnet står fortsatt som "Pending Moderation", noe jeg kanskje regnet tok et par timer, men det står fortsatt. Navnet inneholder ingenting støtende, så skjønner ikke greia. Noen tanker? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Tenkte det kom til å løsne for pool i dag så satt Salah som kaptein over Håland. Er det fuckings mulig ass... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 28 minutes ago, Sexylubb1 said: Tenkte det kom til å løsne for pool i dag så satt Salah som kaptein over Håland. Er det fuckings mulig ass... Same som meg. Vanvittig at de vinner 9-0 uten målpoeng for Salah også Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Liquidkey skrev (3 timer siden): Same som meg. Vanvittig at de vinner 9-0 uten målpoeng for Salah også Enda mer vanvittig er fyren som vinner runden som har Firmino som trippelkaptein. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 27. august 2022 Del Skrevet 27. august 2022 Trodde ikke han spilte eller noe, er jo helt sykt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå