Litraphy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe, 10 år faktisk. Hva slags spill er det da? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jeg spiller ensten alle spillene jeg har på internet, og da må du ha en lovlig cd-key! Det stemmer ikke- Null problem å spille på nett med "falsk" cd-key. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 En lista på gamla godingar jag spelar: Railroad Tycoon de Luxe Sim City 2000 (och det lite nyare tillbehöret Sim Copter) Over the Reich (och uppföljaren Achtung Spitfire) (Simon the Sorcerer 2 vill jag spela, men har inte lyckats få att fungera med Windows 95 eller 98.) Dessutom håller ju klassiker som Tetris, Solitaire, Minesweep, ... /Olle Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Har cdkey på trygt sted, sammen med winxp cd og annen vital programvare. Flinke meg Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 En CD-key er en personlig kode som man får når man kjøper ett spill. Ta godt vare på den. Den er jo unik. Kjøper heller aldri spill i butikken som er åpnet. Har opplevd at folk har skrevet av CD-key`n i butikken. Ikke morro når man er flink gutt å kjøper originalvare. Kjøpte meg Castle Wolfenstein når det kom ut. Der fant jeg aldri noen kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå