Tranceformation Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 Hei. Logoen i min outlook signatur vises ikke, når jeg sender fra Outlook-appen via min iPhone. Men logoen vises når jeg sender fra PC. Jeg har prøvd å lime inn hele signaturen med logo, men det står bare "image" der hvor logoen skal være. Jeg bruker Outlook-appen for iOS. Er det noen som har en lur løsning på hvordan jeg skal få logoen med i signaturen når jeg sender Mail? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 Tipper formatering er satt til noe annet enn HTML. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2022 Men hvordan kan jeg ordne dette inne i appen på min iPhone? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 Tranceformation skrev (9 minutter siden): Men hvordan kan jeg ordne dette inne i appen på min iPhone? Bruker ikke iPhone, så aner ikke. Men google it, pleier å ligge guides på slikt:) Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 5. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2022 Jeg prøvde å Google det, men fant ikke noe særlig som kan hjelpe 😐 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå