Abnorm Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 StarCraft World of Warcraft Fifa Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 On 7/5/2022 at 3:27 AM, PaladinNO said: Definitivt StarCraft 2. Elsker StarCraft 1, men med SC2 er det så mye som irriterer meg! - Always online DRM (Battle.net klienten) selv om jeg kun vil spille kampanjen. - Ingen ultrawide skjermstøtte (pga. tekniske fordeler over de som ikke har slik skjerm). - Sterk begrenset kamerazoom (igjen, tekniske fordeler). - Fullt av "achievements", hvor mange er tidsbegrenset. Jeg vil bare ha det gøy med kampanjen, men det legges opp til stress hele tiden. I tillegg til at mange av oppdragene er tidsbegrenset i utgangspunktet bare for å vise frem all den nye spillfysikken i SC2. Og selv om jeg sitter med 3 skjermer så kan jeg ikke zoome ut for et overblikk, så jeg blir tvunget til å bli sittende med å se hvor mange vinduer det er på en battlecruiser istedet for å se hvor mange battlecruisers jeg har. Hvis noen ønsker en fortsatt i plastikk SC2 Collectors Edition pakke (Wings of Libery CE, Heart of The Swarm CE, Legacy of The Void CE + hardcover strategy guides) så send meg en PM. P.s. Pakken vil ikke være billig... Fy flate så baklengs inn i fremtiden sc2 teamet gitt med dette spillet. Eg skulle kose meg med litt SC2 igjen forleden, men ultrawide, det gikk ikke. Startet opp supreme commander: FA(forever), og det blir bare diggere og diggere selv om det er veldig annerledes enn SC2/wc3 type RTS. Skulle ønske eg kunne kost meg med begge. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Fjertnite. (Fortnite) 1 Lenke til kommentar
Nichotin Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Battlefield 2042, alle japanske spill og Max payne 3. Manhunt er forøvrig det beste spillet jeg har spilt. Lenke til kommentar
Crooked Cracker Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Outer Wilds, ga det omlag 2 timer og konkluderte med at dette er gørr kjedelig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå