iskar Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Har garasjeportåpner Hörmann ProMatic 3 og skal overføre signal fra fjernkontroll Hörmann HSE2-868-BS. Jeg ønsker ta i bruk den nye fjernkontrollen jeg kjøpte, men ProMatic ser ikke ut til å ta imot signalet når jeg forsøker å parre med fjernkontroll. ProMatic 3 sin røde lampe blinker ikke hurtig som den skal gjøre når den har akseptert signal fra ny fjernkontroll. Har fulgt bruksanvisning for å programmere fjernkontroll og deretter metoden for å parre med ProMatic 3. Kan noen hjelpe? Har kjøpt denne som i bruksanvisning sier den er kompatibel med HSE2-868. Nevner ikke noe om ProMatic 3 i dokumentet, men den skal fungere på frekvens 868 MHz. https://cdon.no/elektronikk/universell-kodekloner-fjernkontroll-for-garasjeport-p44332462 Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
iskar Skrevet 5. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2022 Fant ut at jeg trenger annen fjernkontroll som også støtter BiSecure. Holder ikke at det er samme frekvens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå