stamkunde Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Benytter man rensemaskin eller støvsuger til å rengjøre interiør og seter og alt det andre i en bil? Hva foretrekker du? Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) Bruker støvsuger og denne utblandet. https://bilnerden.no/koch-chemie-pol-star-alcantara-tekstil-og-skinnrens Endret 3. juli 2022 av Labelle Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 (endret) Jeg bruker tekstilrenser (Kärcher Puzzi 8/1) på seter som det er veldig lenge siden (typ mange år) sist ble gjort noe med. Er alltid tilfredsstillende å tømme bøtta med skittent vann etterpå, er utrolig hvor mye dritt man får med seg. I det daglige bruker jeg bare støvsuger til setene. Endret 3. juli 2022 av Hollabaloo Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Har egen grovstøvsuger til bilen. Dersom jeg må rense noe, så har jeg anskaffet rensemunnstykke til den. Fjerner posen i støvsugeren før jeg bruker den til å suge rens og vann ut av setene. Må da spraye alt med flaske. Funker greit nok. Munnstykket er ikke optimalt, men det funker. Drømmen er selvsagt Kärcher Puzzi. De maskinene er geniale, og en drøm å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå