Spillredaksjonen Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 Først og best om karibiske pirater The Secret of Monkey Island er en kronjuvelen fra spillhistoriens ungdom. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Thalboo Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 I am rubber, you are glue! 5 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 Aldri spilt monkey islands spillene. Men for type snart 20 år siden, var jeg og noen venner drita og vi sang og sang "a pirate I was ment to be " halve natta. Eneste forholdet jeg har til serien. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 Gunfreak skrev (48 minutter siden): Aldri spilt monkey islands spillene. Men for type snart 20 år siden, var jeg og noen venner drita og vi sang og sang "a pirate I was ment to be " halve natta. Eneste forholdet jeg har til serien. You fight like a dairy farmer! 3 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 Tidenes beste adventurespill 4 Lenke til kommentar
Milarwen Skrevet 3. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2022 8 minutes ago, Guybrush 3pwood said: Tidenes beste adventurespill Jeg syns Grim Fandango er tidenes beste adventure spill, men The Secret of Monkey Island er på en solid andreplass for meg. Men dette spillet hevet standarden og forventningene, og banet vei for slike spill som Grim Fandango. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Spilte igjennom disse nyversjonene på Xbox 360 for bittelitt siden, og det er stor kos! Bare det at det kommer ett nytt tilskudd til serien er utrolig gode nyheter! Er ikke heeelt solgt på artstylen de har gått for denne gangen, men føler det er ett "ikke problem" i det store og hele, det vil nok vokse raskt på meg 2 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Mitt største personlige hull i spillhistorien er at jeg aldri har spilt Monkey Island eller rørt et Lucasarts eventyr i det hele tatt! Er det mulig å spille 1-2 med original grafikk, men med voice acting ? 1 Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Jepp det er mulig, enten som en innebygget option i special edition eller ved å bruke uoffisiell patch. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Special edition på steam er full speech, og man kan spille i "pixel" modus hele spillet om man vil. Bytter frem og tilbake med F1. 2 Lenke til kommentar
Stvgr Skrevet 4. juli 2022 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2022 Spilte originalen da det var nytt og har revisitert de tre første spillene i serien maaange ganger siden. For meg toppet det seg med 3eren (The Curse of Monkey Island). Grafikken, musikken, stemmene og generelt hele stemningen var bare magisk. 3 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 20. september 2022 Rapporter Del Skrevet 20. september 2022 Veldig bra artikkel IMHO, visste ikke hvorfor han het Guybrush, men nå vet man det. Look behind you, a three headed monkey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå