Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Da er det nok en gang noen som mener at overgrepsofferet kan opptre helt uten et minimum av fornuft, grenser og forsiktighetsregler: https://www.tv2.no/nyheter/14908655/ Politiet går i artikkelen ut og ber ungdommen være forsiktige og dette får enkelte til å gå bananas. Selvfølgelig er det overgriperen som er lovbryteren, men det er fortsatt lov til å bruke hodet og ikke eksponere seg selv eller andre for fare. Utbruddet blir like dumt som råkjøreren som krever å kjøre så fort han vil…… Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 I solidaritet med Christina Fraas og alle andre dette har gått utover, og for å vise hvor viktig prinsippsak dette er, så skal jeg herved ikke låse bilen min og la nøklene ligge i bilen, med en gul lapp i frontruten der det står "Nøklene ligger inne i bilen". Og la fremre venstredør være på gløtt hver gang jeg stopper ved mitt ulåste hus, ulåste kontor, butikken, og overalt ellers. Jeg skal ikke lenger la meg kue av mine forsikringsselskaper som hele tiden gnager på meg om at jeg skal bruke tid og krefter på bekostning av min livsnytelse for å gjøre det vanskelig for tyver! #IKKEMITTANSVAR Men først skal jeg innom nettbanken min for å åpne alle de tullette regionsperrene og endre passordet til det enkleste som er mulig for meg selv. Nei vent jeg la jo igjen kodebrikken min ved siden av notatblokken min med alle brukernavn, personnummer og passord jeg har på benken i parken. Ja ja... jeg får hente det i morgen kanskje hvis jeg gidder. Nei vent jeg skal jo nyte livet en tur på stranda i morgen så da får det vente noen dager til... Fordi det er ihvertfall ikke mitt ansvar hvis det skjer noe i banken min! --- Forøvrig next level 4D sjakk av politiet i Sogn der de fikk ett lite lokalt budskap til å bli landsdekkende med minimalt arbeid. Kjempebra! Er nok en god del overgripelser som kunne ha skjedd, som nå ikke skjer fordi mange får impregnert paragrafen i hodet. Tusen takk og well played Sogn politi! Jeg ser hva du gjorde der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 1. juli 2022 Del Skrevet 1. juli 2022 Selfuniverse skrev (11 timer siden): I solidaritet med Christina Fraas og alle andre dette har gått utover, og for å vise hvor viktig prinsippsak dette er, så skal jeg herved ikke låse bilen min og la nøklene ligge i bilen, med en gul lapp i frontruten der det står "Nøklene ligger inne i bilen". Neste gang jeg er på byen skal jeg drikke meg drita, la tusenlappen , mobiltelefonen og bankkortet ligge og slenge. Deretter skal jeg krype alene gjennom de skumleste strøkene. Hvem vet, kanskje jeg får meg en høneblund på en avsidesliggende parkbenk? Hvis jeg blir kontaktet eller antastet, skal jeg hardnakket kreve at ingen dumminger får lov til å være ute når jeg er på byen. Det hjelper sikkert… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå