Gå til innhold

"blokkete" grafikk i Battlefield 1942

Anbefalte innlegg

Har problemer med grafikken i bf1942. I menyen er teksten erstattet med blokker og i spillet er det problemer med texturene til trær, piggtrådgjerder osv. Med problemer mener jeg at de ser "blokkete" ut. Har en elitegroup g551 laptop med mobility radeon 9000 skjermkort. Har forsøkt å laste ned nye drivere fra elitegroup og har også brukt Omegadriverne fra omegacorner.com. Ingenting ser ut til å hjelpe. Dxdiag finner ingen problemer og jeg har forsøkt ulike innstillinger for Direct3D. Noen som har noen idé om hva som kan være problemet? Kan det hjelpe å flashe bios? Har reinstallert spillet noen ganger og patchet det til 1.5 versjonen så det er ikke der problemet ligger. Kan det være feil på skjermkortet? Jeg blir UTROLIG takknemlig om noen kan hjelpe meg med dette!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Battlefield er ihvertfall kompatibelt med dette kortet og det går rimelig glatt. Blokkete trær og uleselig skrift gjør imidlertid spillet umulig å spille for meg. ATI gir ikke ut egne drivere til mobility serien. Disse må lastes ned fra Laptop produsenten og dette har jeg gjort. Har også forsøkt drivere fra andre Laptop produsenter uten hell. Kan dette ha noe med Anti-aliasing å gjøre? Hvordan slår man eventuelt dette av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...