BadCat Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Du skjønte ikke kommentaren min, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. juli 2022 Del Skrevet 3. juli 2022 Reg2000 skrev (På 30.6.2022 den 20.24): Hvis bedriftens ansatte likner på "kundene" i et gjennomsnittlig gamingforum synes jeg synd på deg. Jeg hadde slutta på dagen. Du må ikke ha så lite tro på deg selv. 😉 Lenke til kommentar
amtraxx Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Aldri spilt MI tidligere, men synes stilen i det nye spillet er dritfet. Kan dog som en «old head» i hiphop sammenheng relatere til at enkelte der ute vil ha alt som det var i de «gode gamle dagene» :D Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 Du kan ikke si dette: “I wanted the art in Return to Monkey Island to be provocative, shocking, and not what everyone was expecting" Også bli overrasket over at fans reagerer. Du må nesten være forberedt på det om dette var intensjonen. Du kan ikke slippe en høylytt fis i en heis også bli sjokkert over at folk klager til deg på lukta. Jeg kan ikke fordra stilen selv, men jeg vet at jeg kommer til å spille spillet. Men grafikkstilen kommer ikke til å tilføre særlig mye glede, spillet hadde nok vært like bra eller bedre med et mer klassisk utseende. Men derifra, til å skrive dritt til Gilbert om misnøyen er et langt sprang jeg ikke er villig til å ta. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå