stimas Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Er det noen butikker som har dette kameraet? Tenker først og fremst butikker på I-nett.... Når man endelig har bestemt seg for å kjøpe et, så er de umulig å få fatt i.... Ergeli' ... Lenke til kommentar
Sonymann Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Leveringstidene i Norge er jo helt grusomme når det gjelder Canon generelt. Hvis du kan ofre norsk garanti og service mot raskere levering og lavere pris kan det jo være verdt å ta en titt på amerikanske www.bhphotovideo.com. Der kan du normalt få det i løpet av en uke, gjerne raskere. Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Driver å kikker på 300D og lurer på hva frakten kommer på fra www.bhphotovideo.com? Lenke til kommentar
stimas Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Hei tebjune. Tror du finner en frakt-kostnadsoversikt på sidene deres. stimas Lenke til kommentar
Euroboy_bgo Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det er en grei sak å bestille fra USA....nevnte firma har fått bare gode skussmål her inne. Hold deg unna Infinity Cameras i alle fall.....jeg har kjøpt mitt 300D derfra.....kameraet er helt topp...grei levering, men de prøvte å snyte meg ved belastningen på Mastercardkortet..... Lykke til !!!! PS....topp kamera....kjempefornøyd ! Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 300D med linse kommer på ca 9000.- med norsk mva og frakt fra bhphotovideo. Bestilte 300D på fredag og regner med at jeg får det i løpet av uken. OBS. 300D heter Digital Rebel i USA. Frakten er 60 dollar med UPS. I Norge kommer ikke kameraet ut i butikkene før den 24-25 januar i følge en lokal fotobutikk. Lenke til kommentar
ottbor Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har nettopp bestilt Canon 300d med Canons 17-40 linse. Total pris blir 1667 dollar inkl porto på 70 dollar. Har bestilt fra BH i USA Gleder meg Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 300D kameraet jeg har ble kjøpt inn i Japan Photo i Porsgrunn rundt den 5. desember, så det har kommet til landet. Neste forsyning kommer kanskje rundt 24. januar I Porsgrunn har jeg ihvertfall set et par butikker som i det minste har en utstillingsmodell stående, så det finnes litt rundt om kring. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Håper du blir like fornøyd som meg ! Jeg har kun EN ting å klage på, og det er at det ikke er mulig med forhåndsvisning av motiv på LCD-skjermen.... Foreløpig er det ihvertfall det eneste jeg har å utsette, for kvaliteten på bildene både med auto og manuell fokus er utrolig bra ! Gled deg ! Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Forhåndsvisning på lcd-skjermen bakpå er vel noe som ikke finnes på noen av speilrefleks-kameraene i dag. Men ja, har savnet det litt jeg og, selv om jeg rimelig fort ble vant til å ikke ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå