Powertrainer Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 -Siberian- skrev (1 time siden): Det var det farken meg...det kunne jeg ikke fantasert meg frem til engang Det gjør jo straks ting litt lettere Takker! Fjerner du lasken mellom 4&5 vil du ikke få styrestrøm dvs alt av elektronikk blir dødt Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Just now, Powertrainer said: Fjerner du lasken mellom 4&5 vil du ikke få styrestrøm dvs alt av elektronikk blir dødt Det var 3 lasker mellom 4 og 5. Han tar ut to av de og setter de mellom 1, 2 og 3. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 sedsberg skrev (19 minutter siden): Det var 3 lasker mellom 4 og 5. Han tar ut to av de og setter de mellom 1, 2 og 3. Aha👍, de sier øynene er det første man blir blind på😅 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Dårlig at innsalg av komfyrvakt ikke har kommet enda. Huske på bånnlinja. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 1. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2022 Jeg kan for øvrig melde om great success! 👍 Nå må jeg bare venne meg til den jævla transformator-duren som induksjon tydeligvis bringer med seg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå