joro Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Som topic sier kommer jeg meg ikke inn i bios på vanlig måte (trykke del under oppstart). Når jeg trykker "del" så restarter maskinen. Hva er galt? og er det andre måter å komme inn i bios på? Endret 11. januar 2004 av joro Lenke til kommentar
joro Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ingen som har noen ideer? Lenke til kommentar
Morti Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Starter maskina opp normalt hvis du ikke trykker på del da? Lenke til kommentar
joro Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Ja maskinen funker flott den. Problemet er at jeg ikke kommer inn i bios for å gjøre de endringer som jeg har lyst til. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøv F1 eller F2 BTW Noen som vet bios tasten til gamle compaq presarioer???? ikke del, f1 eller noen andre "normale" knapper virker. Får bare keyboard error Lenke til kommentar
joro Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Har prøvd det og. Tillegsopplysning: I manualen står det at du skal bruke "del" for å komme i bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå