Odd R. Valmot Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 God duo fra Kina: Xiaomi 12 og Xiaomi 12 Pro Lenke til kommentar
NiceguyArild Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Samsung leverer oppdateringer (både sikkerhet og OS versjoner) til telefonene mye lengre enn Xiaomi. Det er en god grunn til å velge Samsung fremfor Xiaomi. Lenke til kommentar
Memento scientiam (takk for meg) Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Gjør dere brukerprøver av russisk forbrukerteknologi, for tiden? Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 29. juni 2022 Del Skrevet 29. juni 2022 Kjøpte Mi 11 i fjor fikk en android update på de 8 mnd jeg brukte den. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 (endret) Kan dere ta med som standard prosedyre at dere sjekker kompatibilitet med 5G og VoLTE, hos alle tre nettverk? Sjekker det med sim altså, ikke bare gjengir reklamematerialet. Endret 30. juni 2022 av Bäcker Presisering Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 30. juni 2022 Del Skrevet 30. juni 2022 Jeg kjøpte en Xiaomi 9T PRO i november 2019. Har nå sluttet å få sikkerhetsoppdateringer og den har sikkerhetsoppdatering med dato 2021-06-01. Dette synes jeg var skuffende på en PRO modell som jeg ellers synes fungerer utmerket. Blir neppe å kjøpe Xiaomi når denne skal byttes ut. Lenke til kommentar
Radon Ready Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 On 6/29/2022 at 8:45 PM, NiceguyArild said: Samsung leverer oppdateringer (både sikkerhet og OS versjoner) til telefonene mye lengre enn Xiaomi. Det er en god grunn til å velge Samsung fremfor Xiaomi. Hvorfor følger du ikke bare resonnementet ditt fullt ut?; Apple leverer oppdateringer (både sikkerhet og OS versjoner) til telefonene mye lengre enn Samsung. Det er en god grunn til å velge Apple fremfor Samsung. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå