Evil-Duck Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 Ny patch i dag som ser ut til å røske litt opp i en del av problemene mange har hatt Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2022 archongamer skrev (19 timer siden): For min del kan jeg godt kjøre en til to ganger i uken. Eller så kan vi prøve å følge sesongen, og kjøre samme helg og bane som er den helgen. En gang i uken, ettermiddag i vanlig ukedag, kan fungere. Da må jeg isåfall ha hjelp til å hoste løpene da jeg er borte 14 dager pga jobb. Samme gjelder om folk ønsker å kjøre løp og følge kalenderen til F1. Mulig vi må ta det i løpet av en ukedag før den aktuelle helga mtp å gjøre det tilgjengelig for folk flest. Er folk med på 45 min training, 1 kvalifiseringsrunde og fullt løp? Eller ønsker folk litt kortere løp? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 5. juli 2022 Del Skrevet 5. juli 2022 Ønsker å være med, men er litt usikkert. Sliter med litt utmattelse og div for tiden. Jeg tenker 50% løp er bra.. Ellers åpen for alle baner. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 (endret) Jeg tenker også kortere løp enn 100% for å få med flest mulig Jeg tipper de som er interessert er på forskjellig nivå, både i erfaring og interesse. Endret 6. juli 2022 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. juli 2022 Del Skrevet 6. juli 2022 25% eller 50% løp passer for meg. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Har vært helt ut av spill på grunn av et veldig sta magevirus de siste par ukene, så har vert umulig å få inn både spilletid og engasjement i tråden her, begynner å komme meg litt nå ENDELIG, så håper på å få begynt å kjøre litt igjen. Vedrørende session lengde så tenker jeg 45 minutt trening, 1 kvalifiseringsrunde og 50% løp kan være passelig. Da kan man få inn litt dekk strategi uten at en blir helt pære av å kjøre 2 timer i strekk Endret 18. juli 2022 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juli 2022 Del Skrevet 18. juli 2022 Skal kjøpe spillet i mårra å få testa ut, men med tanke på temperaturene spådd de neste 3 dagene blir det ikke noe skikkelig testing før til helga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå