Gå til innhold

Pante mobil for rabatt på ny - gi en gammel mobil i stedet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bestilt meg ny mobil på Power. Ved å si at jeg skulle bytte inn min gamle mobil fikk jeg 2000,- i avslag. Den gamle mobilen min fungerer knirkefritt, men drar på årene og mangler noen funksjoner jeg gjerne skulle hatt (f.eks. 5 GHz wifi).

På Power sine egne nettsider står det derimot at "Rabatten gjelder ved pant av en hvilken som helst mobiltelefon gjennom RePOWER". Trykker man seg inn på RePOWER, står det at "Hos Power kan du levere både fungerende og ødelagte produkter uten kostnad. Du kan til og med få pant for det!".

Betyr dette at jeg, i stedet for å levere inn mobilen jeg bruker i dag, kan plukke en hvilken som helst gammel mobiltelefon fra skuffen? Har en gammel Samsung Galaxy S7 Edge liggende, den slår seg fortsatt på og fungerer greit, men har en lett knust skjerm. Har også en Samsung Galaxy S3, men denne er dau. Etter slik de ordlegger seg virker det som om jeg kan levere inn disse uten problem, eller er det jeg som mistolker her?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.power.no/repower/

I første fase vil det være mulig å motta pant/MyPOWER-poeng på all elektronikk og hvitevarer, uavhengig om produktet virker eller ikke, kun med noen få unntak som er beskrevet i våre vilkår. 

Pant og få 2000,- i rabatt*
*Rabatten gjelder ved pant av en hvilken som helst mobiltelefon gjennom RePOWER. Tilbudet gjelder 1 gang per enhet og bare for kjøp i kampanjeperioden. Gjelder kun i fysiske POWER-butikker. Kampanjeperiode: 01.06-30.06

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...