TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Jeg har selv prøvd å leite ræva av meg etter festlokaler. Det har seg sånn at jeg fyller 40 år i år om noen få måneder. Jeg klarte ikke å finne noe. Det jeg lurte på er; finnes det en nettside over absolutt alle festlokaler over hele Norge, der dem er rangert atter alfabetet og steder? Eller noe lignende. Jeg bor forresten i Finnmark. Hadde vært fint å få hjelp med dette. Endret 27. juni 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 (endret) Jeg er helt sikker på at det ikke finnes noen nettside med absolutt alle festlokaler over hele Norge. Det faller på sin egen urimelighet. Endret 27. juni 2022 av ITtraktor Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Google Grendehus finnmark? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Du kan høre med kommunen om de har lokaler du kan leie. Eller kontakte hoteller osv. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2022 ITtraktor skrev (52 minutter siden): Jeg er helt sikker på at det ikke finnes noen nettside med absolutt alle festlokaler over hele Norge. Det faller på sin egen urimelighet. Det skulle vært en ting. Uderzo skrev (39 minutter siden): Du kan høre med kommunen om de har lokaler du kan leie. Eller kontakte hoteller osv. Det kan jeg jo. ☺️ Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Ofte er det en lokal forening av noe slag som eier et festlokale. Velforeninger og slikt. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 27. juni 2022 Del Skrevet 27. juni 2022 Finnes mange steder å lete. Her er noen: Kommuner Idrettslag og -foreninger Lokale velforeninger eller bygdelag Grendehus Bedehus (om festen er av en slik natur ) Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2022 @Reg2000, @Skavold oki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå