fhauni7 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Hvem lager den beste rappe musikken i Norge? Noen som kan anbefale meg kul norsk rap? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Diaz er nok "best" i norge. Ettersom han rapper bra på både norsk og engelsk og avogtil spansk. Edit: Anbefaler SPETAKKEL og kommende gruppe FREAKSHOW. Endret 11. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 finnes ikke kul norsk rap .. er bare dialekt sprak (spetakkel) og råner horing (Diaz) de gammle gutta har sluttet og etter lagt seg en flom av wannabes og blin-bling horer dette gjelder ikke bare norge .. men også alle de Hip-POP horene i statene og alle de wannabe kjærringene i Engalnd .. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ahh just shut the f*ck up. Han spurte ikke ka du mente om dagens hiphop. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Spetakkel, Freakshow og så seff. Gatas Parlament... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Gatas Parlament - La raseriet strømme Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 finnes ikke kul norsk rap ..er bare dialekt sprak (spetakkel) og råner horing (Diaz) de gammle gutta har sluttet og etter lagt seg en flom av wannabes og blin-bling horer dette gjelder ikke bare norge .. men også alle de Hip-POP horene i statene og alle de wannabe kjærringene i Engalnd .. Kunne ikke vært mer enig, bare fullt av Wannabes her i landet Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg for min del liker veldig godt Dirty Oppland. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg er ikke spesielt glad i rap, men jeg får vel si Urias Post Lenke til kommentar
falut Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg for min del liker veldig godt Dirty Oppland. Vi digger det!! Lenke til kommentar
Fry Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 paperboys har noe bra, ellers har jeg ikke så sansen for den norske rappen Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg har ikke sansen for rap, men en del av Gatas Parlament's sanger er på grensen til det gode, så jeg får vel gå med det bandet. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 oral B. Enig, hører egentlig aldri på rap, men oral b er konge. Alle tekstene hans er useriøse, og de aller fleste sangene er utrolig morsomme. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 oral B. Enig, hører egentlig aldri på rap, men oral b er konge. Alle tekstene hans er useriøse, og de aller fleste sangene er utrolig morsomme. And zalo makes three. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hater i grunn rap, men må si jeg liker Dirty Oppland Lenke til kommentar
kag Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes det finnes masse bra rap i norge. Men så absolutt, det finnes en god del dårlig rap også her til lands. Klovner i kamp samt Tungtvann er vel de som gjør seg best i mine ører. Men oral b, de gutta som synger om Jessheim og Diaz kunne jeg spart meg for mange ganger. Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg for min del liker veldig godt Dirty Oppland. Vi digger det!! Yes, we do! Mehn, Tror du ikke vi driter i det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå