Szir0 Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) Hei, prøver å finne info om corona og Kreta men finner ingenting. Kan man reise selv uten å ha vaksinert seg fra starten av? Pass man kan visstnok ha 3 år utløpt men hva med corona? Trenger man å ta vaksine? Har ikke tatt en eneste vaksine. Endret 24. juni 2022 av holkapolka27 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 (endret) https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_hellas/id2414955/ Etter hva jeg kan se er ikke dette nødvendig fra 1.5.22 Endret 24. juni 2022 av Salvesen. 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 holkapolka27 skrev (14 timer siden): Hei, prøver å finne info om corona og Kreta men finner ingenting. Kan man reise selv uten å ha vaksinert seg fra starten av? Pass man kan visstnok ha 3 år utløpt men hva med corona? Trenger man å ta vaksine? Har ikke tatt en eneste vaksine. Det er ikke lenger krav om verken vaksine eller negative tester for å komme seg ned hit. Ingen kontroll i det hele tatt. Så bare hiv deg på flyet og kom du 🙂 Lenke til kommentar
Szir0 Skrevet 25. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2022 Hvordan er det å komme til Norge uten korona vaksine? Som dere sier er Hellas greit, men det er alltid fare for at det endrer seg og da blir jeg stående der uten vaksiner. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 holkapolka27 skrev (2 minutter siden): Hvordan er det å komme til Norge uten korona vaksine? Som dere sier er Hellas greit, men det er alltid fare for at det endrer seg og da blir jeg stående der uten vaksiner. Til nøds må du ta test om noe skulle skje. Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 26. juni 2022 Del Skrevet 26. juni 2022 holkapolka27 skrev (18 timer siden): Hvordan er det å komme til Norge uten korona vaksine? Som dere sier er Hellas greit, men det er alltid fare for at det endrer seg og da blir jeg stående der uten vaksiner. Ingen kan nekte deg å komme hjem igjen selv om du ikke er vaksinert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå