BzWarm Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Skal kjøpe meg ny pc nå en av de kommende dagene, men sliter med å velge mellom 64 eller 32-biters system. De jeg har vurdert er Axp 2800+/3000+ med a7n8x-deluxe HK, og A64 3000+ med asus hovedkortet (husker ikke navnet på det akkurat nå, men tror det bare er ett fra asus til 64). 64-bit er jo mer framtidsrettet selvfølgelig, men hovedkortene virker litt ustabile, ifølge tester jeg har lest. 32-biters er ikke fullt så framtidsrettet, men er stabile og bør jo holde i minst et par år til(?) Skulle gjerne venta litt til og fått med pci-express og sånt, iom at det ser ut til å ta over for agp (men det skal jeg ikke si sikkert). Problemet er bare at min gamle pc har tatt kvelden, og jeg må ha pc nå. Å kjøpe en billig løsning imens kunne jeg gjort, men tenker at en bra pc idag må jo holde en stund alikevel. Hva synes dere? (HW utenom det jeg har satt opp blir nok: gainward 5900"XT" kortet, 1024 ram, og 120giga hd) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Dårlig bruk av emnfelt, bruk et mer beskrivende et. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg