Redaksjonen. Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 Ruter er hardt rammet av pandemien – kunstig intelligens skal få kundene tilbake Lenke til kommentar
Boop Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Ah, så Ruter har latt seg overbevise av noen It-konsulenter at det er ikke bare mulig for dem, men i deres interesse, å på et stramt budsjett i vanskelige tider å lage en app som er bedre enn Google til å fortelle meg hvor jeg reiste sist. Det eneste "positive" som kan komme ut av et slikt prosjekt er at Ruter finansierer opplæring i maskinlæring for noen konsulenter som så blir ansatt av Google. 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Dem har ekskludert mange passasjerer med å innføre billettsystemer for app-nerder. Lenke til kommentar
coret3x Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 Jeg sliter med å forstå hvordan et transportselskap kan ha så mange utviklere. Ruter brukte nylig over 36 millioner på å samkjøre 2 apper til 1. Det er noe som ikke helt henger på greip her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå