Gå til innhold

Hjelp, gutt skal selge pc


Anbefalte innlegg

Jeg har laga en post før men litt gammel nå skal jeg gå litt konkret frem. (hva betyr konkret?:p)ehm mener korekt frem..

Hva får jeg for dette..?

 

Prosessor: AMD duron, MMX, 3dnow, ~1.2GHz

 

Minne: 640mb SDRAM 133MHz

 

Hovedkort: MSI k7t-pro2a, socket: A, VIAKT133, ATA/100, Lyd, ATX

 

Nettverkskort: Jensen 10/100 FAST ETHERNET ADAPTER, Auto deteksjon, Fullduplex støtte, Dobbel båndbredde (10/20Mbps og 100/200Mpbs) 32bits PCI design.Plug and play LAN: 10/100Mbps RJ45 (STP) IEEE 802.3 10BaseT og 802.3u 100base TX.

 

Skjermkort: CREATIVE 3dBLASTGER4, GeForce4 mx420 64mb - SDR - AGP - TV (nvidia)

 

Tastatur: hvit standar Logitech

 

Kabinett: hvit Aopen kabinett, spraya svart en del riper i kabbet..

 

Pris? selges

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1000 spenn er vel en fin pris for det der. Kan ikke brukes til stort annet enn å spille dårlige spill, surfe på nett og gjøre serveroppgaver :roll:

Alle spill som krever mer enn 1ghz + mx420 + 64 ram er dårlige? :whistle:

 

Til deg som selger, 1000 kr en en grei pris. Det at du har spraya kabinettet trekker ned.

Lenke til kommentar

Du mangler jo harddisk og CD spiller. Jeg tror det er lettere å få solgt dette på QXL og lignende hvis det er en komplett PC som virker. Du bør da installere et kurant operativsystem, men skrive at det ikke følger med en lisens.

 

En ny og billig harddisk koster fra ca 450 kr. En brukt CD spiller eller brenner får du vel for 100-200 kr.

 

For et slikt komplett system (dog uten skjerm) burde du vel få ca 2000 kr for?

Lenke til kommentar
1000 spenn er vel en fin pris for det der. Kan ikke brukes til stort annet enn å spille dårlige spill, surfe på nett og gjøre serveroppgaver :roll:

Alle spill som krever mer enn 1ghz + mx420 + 64 ram er dårlige? :whistle:

 

Til deg som selger, 1000 kr en en grei pris. Det at du har spraya kabinettet trekker ned.

Spill med dårlig grafikk :scared:

Lenke til kommentar
For et slikt komplett system (dog uten skjerm) burde du vel få ca 2000 kr for?

Når en tar hensyn hva annet som selges til 2000,- så er det bedre å selge denne til "as is" til 1000,- Men jeg er enig, skal selger ha "mer" enn 1000,- så mer utstyr hives på så det blir en komplett PC.

Lenke til kommentar

Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet.

Anbefaler deg i det minste å bytte overskrift, så ikke tråden blir stengt av en "overivrig" moderator...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...