Gå til innhold

Headset Type: Best

Anbefalte innlegg

Ingen motargumenter. Har selv HD540 og er strålende fornøyd. Kan brukes til alt da de spiller rent og høyt. ..så kan ikke tenke meg at HD600 er noe dårligere.

Har måttet bytte ledning en gang pga kabelbrudd, så da var 169,- ikke så dyrt for å få fikset nye ledninger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir anbefalt SAMSON 4utgang/inngang forsterker fra forhandler og en her på forumet via pm. Det blir nok den (dersom jeg faktisk kjøper en, er det stor forskjell?)

Beyerdynamics 770pro av en her på forumet via PM, mens forhandleren min anbefaler en ny AKG modell som kommer ut: K 271, noen som har formeninger? AKG svak på bass, stemmer det?

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Blir anbefalt SAMSON 4utgang/inngang forsterker fra forhandler og en her på forumet via pm.  Det blir nok den (dersom jeg faktisk kjøper en, er det stor forskjell?)

Beyerdynamics 770pro av en her på forumet via PM, mens forhandleren min anbefaler en ny AKG modell som kommer ut: K 271, noen som har formeninger?  AKG svak på bass, stemmer det?

The 271 sounds pretty pathetic on lower-class equipment. It's very very sensitive to colorations and improper amplification. I think they sounded not too far behind the HD600 when driven with a cosmic w/reference modules and Meridian 507.20. Your mileage may vary. I am apparently in a minority on these boards in ranting so much about these cans.

Lenke til kommentar

Kjøp Sony MDR-V700. Da får du mye lyd for pengene. Ikke så nøytrale som Sennheiser men helt topp hvis du skal ha god bass og stilig design. Kjøpte nettopp et sett fra USA til en meget god pris:

http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller...u=183646&is=REG

De selger også Sennheiser.

Her er forøvrig en link til en fin hodetelfon site (selger Grado billig):

http://www.goodcans.com/

Lenke til kommentar

Takk froggyler!

Den B&H linken din var genial, meget gunstige priser.

Noen som vet om en side hvor man kan regne ut hva fortollingen blir å koste utifra pris på varen?

Trådstarter: Gå for de fra Sony MDR-V700, da får du ordentlig lyd, ikke disse billig merkene ;)

EDIT:

Fant svar på det jeg var ute etter.

(Det er ikke toll på fotoutstyr, men du må deklarere utstyret, og betale moms 24% på det totale fakturabeløpet inkludert fraktomkostningene.)

(Hvis noen lurte)

Endret av music-pilot
Lenke til kommentar

Eller hva med å gå for dette siden d ser ut for at du skal bruke de sammen med pc`en. Har de selv og med bassen på fullt får du forstyrrelser på synet bokstavelig talt. Med bassen på et lavere nivå får du helt ok lyd for en billig penge! OOPS, så ikke posten ovenfor... men de kan som sagt anbefales til pc bruk, spill, musikk osv.

Endret av zexs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...