ronnyaa Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Har nettopp skaffet meg ett Sapphire Radeon 9800XT. Ser via rivatuner at temperaturen ved vanlig 2d bruk er rundt 48 grader. Temperaturen i kabinettet er 28 grader, har ikke kontrollert enda med hard belastning hva temperaturen er, men den er nok rimelig høy. Hva er dere andres temperaturer ? Er det noen som har tilsvarende kort som har testet f.eks thermaltake sin kjøle løsning, eller tilsvarende på XT kort ? På forhånd takk Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Eg har samme kort og ligg på samme temperatur.. veit ikje om det er vanleg eg. Lenke til kommentar
corky Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg synes 48grader ved 2d bruk hørtes riktig ut, men jeg ville nok satse på litt bredre luftgjennomstrømming i kabinettet. Jeg har selv et Radeon 9800pro som hadde en "godt" lunken kjøleribbe ved 2d bruk. Satte en vifte i sidedøren og nå har kortet et bedre liv. Har i ettertid også satt på en VGA Silencer. "Because I love my hardware" (Især et kort til 3000,- ) Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har rimelig god gjennomstrømming av luft i kabinettet (3x 80 ut, + viftene på strømforsyningen.) Temperaturene er i tillegg målt med 1 stk 80 mm som blåser frisk luft direkte mot kortet. Er det ingen andre som har målt sine temperaturer på XT kort ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå