Gå til innhold

Avinstallasjon av miniGPS

Blib

Anbefalte innlegg

Jeg tror at jeg greide å herpa ett eller annet opp den første gangen jeg instalerte programmet eller noe, så nå får jeg ikke avinstallert det via Programbehandling. Har prøvd både den på 1-noe kB og den på 1kB. Ingen av de vil fjernes, det bare stopper opp ca. halvveis. Jeg får heller ikke installert på nytt igjen (Eller så var det det at det ikke hjalp, husker ikke) og hvis jeg prøver å starte programmet bare avslutter det seg selv. Nokia 6600 fremdeles.

Er det noen annen måte å fjerne programmet på? Slette en drøss med filer eller noe? Har extenden Filemanager eller hva det heter også, slik at jeg har tilgang på ltit mer filer... :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er bare de filene som trenger sletting? Ikoner i menyen og eventuelle oppføringer i et register eller noe er ikke/trengs ikke slettes? Ikke noe filer lagret andre steder eller noe? Telefonen vil da lengre ikke registrere programmet som installert hvis det ikke ligger i den mappen? :/

Lenke til kommentar

Programmet er ikke nevnt i E:\system\apps\, mens mange andre programmer jeg finner er lagret/har filer på mange andre steder enn de to stedene nevnt hittil i tråden. Så jeg tviler vel litt på at det kun er å slette det derfra også er alle programreferanser ute av verden, ikke minst telefonen... :U/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...