Spillredaksjonen Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Microsoft sliter med mangel på Xbox-kontrollere Trådløse kontrollere utsolgt i store deler av Europa. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Helt sikkert fordi folk har funnet ut at Xbox kontrollen er perfekt til å bruke når man sitter i CP/G setet i apachen i DCS... 1 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Xbox kontrollerne er jo generelt veldig gode. Men irriterende at de ikke ser ut til å selge windows adapterne lenger. Nå var vel XSX bakoverkompatibel med andre xbox kontroller-generasjoner, så man kan alltids løse problemet den veien? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Er det ikke bare de gamle 360-kontrollene som trenger adapter? One og nyere fungerer vel rett på blåtann? Lenke til kommentar
saywhat Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 24 minutes ago, sedsberg said: Er det ikke bare de gamle 360-kontrollene som trenger adapter? One og nyere fungerer vel rett på blåtann? Ikke alle Xbox One-kontrollere hadde/har Bluetooth. Tror Xone-kontrollerne kom i tre revisjoner, og kun den siste hadde det Lenke til kommentar
Kalle Klo Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Dette har vart en god stund, hadde ordre på kontroller på Komplett for et par måneder siden, men ga opp da datoene bare ble dyttet ut. Endte opp med å kjøpe den dyre Elite-versjonen, den var i hvert fall på lager. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Kjøpte én One-kontroller da det var flusst av de på lager. Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte flere. Har mange 360-kontrollere men selvsagt røyk PC-adapteren. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 Endte med å kjøpe elite når jeg trengte ny nå. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 sedsberg skrev (5 timer siden): Er det ikke bare de gamle 360-kontrollene som trenger adapter? One og nyere fungerer vel rett på blåtann? Dessuten er XBOX Wireless protokollen noe bedre enn BT på akkurat dette. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. juni 2022 Del Skrevet 23. juni 2022 sedsberg skrev (6 timer siden): Er det ikke bare de gamle 360-kontrollene som trenger adapter? One og nyere fungerer vel rett på blåtann? Bluetooth har mye mer input lag enn den Xbox Wireless adapteren. Avhengig av spill så kan bluetooth gå helt greit for en del, men for meg så blir det for tregt. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 24. juni 2022 Del Skrevet 24. juni 2022 saywhat skrev: 24 minutes ago, sedsberg said: Er det ikke bare de gamle 360-kontrollene som trenger adapter? One og nyere fungerer vel rett på blåtann? Ikke alle Xbox One-kontrollere hadde/har Bluetooth. Tror Xone-kontrollerne kom i tre revisjoner, og kun den siste hadde det Som andre har svart så kan blåtann gi en kraftig input lag. Har en kompis som kjøpte Elite 2(?) Kontrolleren, og der var en helt annen verden å bruke adapteren til windows for xone Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 MuffinMatt skrev (10 timer siden): Som andre har svart så kan blåtann gi en kraftig input lag. Har en kompis som kjøpte Elite 2(?) Kontrolleren, og der var en helt annen verden å bruke adapteren til windows for xone Den adapteren fungerer også til Xbox Series S/X kontrollene også. Bruk den nesten daglig på pcn. Lenke til kommentar
Bergerud Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 (endret) On 6/23/2022 at 11:39 AM, MuffinMatt said: Xbox kontrollerne er jo generelt veldig gode. Men irriterende at de ikke ser ut til å selge windows adapterne lenger. Nå var vel XSX bakoverkompatibel med andre xbox kontroller-generasjoner, så man kan alltids løse problemet den veien? https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-traadloes-haandkontroller-med-adapter-552584 https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-one-wireless-adapter-for-windows-hk9-00003-246702 Endret 25. juni 2022 av Bergerud Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 25. juni 2022 Del Skrevet 25. juni 2022 Bergerud skrev: On 6/23/2022 at 11:39 AM, MuffinMatt said: Xbox kontrollerne er jo generelt veldig gode. Men irriterende at de ikke ser ut til å selge windows adapterne lenger. Nå var vel XSX bakoverkompatibel med andre xbox kontroller-generasjoner, så man kan alltids løse problemet den veien? https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-traadloes-haandkontroller-med-adapter-552584 https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-one-wireless-adapter-for-windows-hk9-00003-246702 Max gaming er, fra omtale, ikke en norsk aktør, og virker useriøse. Og den eneste som er igjen hos Power er hent i butikk.. og butikken er i Finnsnes.. Fint om du bor der, men jeg bor på Østlandet Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 26. juni 2022 Del Skrevet 26. juni 2022 MuffinMatt skrev (20 timer siden): Max gaming er, fra omtale, ikke en norsk aktør, og virker useriøse. Og den eneste som er igjen hos Power er hent i butikk.. og butikken er i Finnsnes.. Fint om du bor der, men jeg bor på Østlandet Jeg har handlet fra MaxGaming en gang før. Jeg fikk ikke noe tollkrav, men det er så vidt jeg vet en svensk butikk. Jeg hadde ingen problemer med bestillingen min, men basert på omtalene ville jeg ikke ha kjøpt noe dyrt fra dem og heller ikke handlet fra dem om jeg hadde det travelt med å få varen. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juni 2022 Del Skrevet 28. juni 2022 (endret) MuffinMatt skrev (På 23.6.2022 den 11.39): Xbox kontrollerne er jo generelt veldig gode. Men irriterende at de ikke ser ut til å selge windows adapterne lenger. Nå var vel XSX bakoverkompatibel med andre xbox kontroller-generasjoner, så man kan alltids løse problemet den veien? Ser ut som noen butikker har adapteret du kan prøve her. https://www.maxgaming.no/no/annet-tilbehor-til-xbox-one/xbox-wireless-adapter-til-windows?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Microsoft+Xbox+Wireless+Adapter+til+Wind Endret 28. juni 2022 av Tåka Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 MuffinMatt skrev: Bergerud skrev: On 6/23/2022 at 11:39 AM, MuffinMatt said: Xbox kontrollerne er jo generelt veldig gode. Men irriterende at de ikke ser ut til å selge windows adapterne lenger. Nå var vel XSX bakoverkompatibel med andre xbox kontroller-generasjoner, så man kan alltids løse problemet den veien? https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-traadloes-haandkontroller-med-adapter-552584 https://prisguiden.no/produkt/microsoft-xbox-one-wireless-adapter-for-windows-hk9-00003-246702 Max gaming er, fra omtale, ikke en norsk aktør, og virker useriøse. Og den eneste som er igjen hos Power er hent i butikk.. og butikken er i Finnsnes.. Fint om du bor der, men jeg bor på Østlandet Jeg fant heller ikke xbox adapteren noe annet sted enn hos Max gaming, så jeg gamblet og bestilte den der i fra. Det var ingen problemer, og jeg fikk den på under ei uke. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juli 2022 Del Skrevet 4. juli 2022 (endret) Nyere xbox stikker har jo også Bluetooth så man trenger ikke nødvendigvis den offisielle dongelen. Endret 4. juli 2022 av Complexity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå