Gå til innhold

LOTR Return of the king

Anbefalte innlegg

Jeg sliter veldig på the black gate brettet og lurer på om noen av dere vet åssen man klarer levelen, etter at jeg har tatt 3 stk av de "bossene" så greier jeg ikke mere, da blir jeg jagd av 2 "bosser" og mens jeg blir jagd så blir enten legolas, gimli eller aragon drept :( Jeg bruker gandalf(lvl7) her.

Hadde vert fint med tips..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

driver med Frodo og Sam på "Escape from Osgiliath". Når jeg har kommet meg gjennom byen kommer jeg til kloakken, der møter jeg en stor fyr som vokter en dør som du må bruke et hjul for å åpne. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme forbi han, uansett hva jeg gjør så dreper han meg uten at jeg har skadet han i det hele tatt.

Hva må jeg gjøre????

Og på "top of wall minas tirith" med Gandalf klarer jeg ikke å holde alle orkene unna, uansett hvor mange jeg dreper så klarer jeg ikke å drepe mange nok, å når tårna kommer så jeg må løpe opp å skyte på dem taper jeg bare fordi det er for mange orker oppe på muren???

Noen tips???

Lenke til kommentar

Når du driver av med på det brettet på frodo og sam så bruker du bare special abilityen til sam og da blir du usynelig og da går du bare bak den ogren så sveiver du opp den porten og løper inn og så greier du brettet.

Når du er gandalf på "top of the wall minas tirith" bør du stå i midten av der du har det mappet og når du ser det kommer sånne røde dotter på mappet går du dit og sparker ned stigane(sparker ned med "Ctrl")..Når de store siege towera kommer kan du ta det første til venstre med den katapulten(2skudd) så bare tar du det andre med staffen din. Når stigene detter ned igjen da blir det mindre orcs og du dør ikke.

Husk å bruk F5(special ability) viss du skal komme deg fort frem og ikke vil bruke 2-3min på å drepe noen orcs

Det er smart å sjekke tipsene du får når du går ut i den menyen når du trykker esc når du spiller..

Du kunne også lagd eget emne ;)

Endret av Phoenix-Hawk
Lenke til kommentar

Mhm jeg kaster spyd og tar det brennendes køllet på de som har stor rustning men umulig å ta dem når begge to løper etter meg, har 0 kjangs for å ta opp et spyd :cry: begge går amok på meg, de slår ikke løs på noen andre etter at han aragon sier noe...

Har vert kjempe enkelt helt til detta stedet :ermm:

Endret av Phoenix-Hawk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...